نماد آخرین خبر

پیوس: صعود چوکا، ادای دین من به تالش بود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیوس: صعود چوکا، ادای دین من به تالش بود

ورزش 3/ سرمربي چوکاي تالش موفق شد به همراه اين تيم جواز صعود به ليگ آزادگان را به دست بياورد.
بعد از شهيد قندي و سپيدرود رشت، چوکاي تالش سومين تيمي بود که فرشاد پيوس در قامت سرمربي توانست آنها را به دسته اول برساند.
سرمربي چوکاي تالش درباره اين صعود گفت: اين ديني بود که از مدت‌ها قبل بر گردن من قرار داشت. يک بار که در خونه به خونه بابل بوديم مانع از صعود آنها به ليگ يک شديم و هميشه اين دين را بر گردن خودم احساس مي‌کردم. خيلي خوشحالم که توانستيم در پايان يک فصل سخت به اين مهم دست پيدا کنيم. از تمام بازيکنان و اعضاي ديگر کادرفني و مسوولان تالش تشکر مي‌کنم. به هواداران چوکا نيز اين اتفاق را تبريک مي‌گويم.
وي ادامه داد: حمايت آنها تا پيش از شرايط کرونا تاثير زيادي در اين روند ما داشت و خوشحالم که بعد از آن نيز توانستيم با احساس مسووليت بالا به نتيجه لازم برسيم. از تمام مسوولان تالش که در اين مدت در کنار ما بودند و حمايت ويژه داشتند نيز تشکر مي‌کنم.
پيوس درباره برنامه آنها براي حضور در ليگ آزادگان نيز گفت: مسلما کار سخت تر خواهد شد. بايد تلاش کنيم به بهترين شکل تقويت شويم. حق مردم تالش است که در سطح اول باشند و اين مساله البته نيازمند اين خواهد بود که حمايت ويژه‌اي از هر نظر صورت گيرد. بازيکنان خوبي داريم و نياز به تقويت هم وجود دارد.
پيشکسوت پرسپوليس درباره دربي پيش رو نيز گفت: ابتدا قهرماني دوباره اين تيم را تبريک مي‌گويم و مطمئن هستم که يحيي و بازيکنان در اين بازي نيز با تمام توان به ميدان خواهند رفت. موضوعي که در پرسپوليس جالب توجه است انگيزه هميشگي آنها براي پيروزي و موفقيت و جام است. اين بازي از بالاترين حساسيت برخوردار است و اميدوارم در نهايت با توجه به شرايط مناسبي که هر دو تيم دارند، نمايش خوب و پرهيجاني را نيز شاهد باشيم.

پيوس درباره آقاي گلي شيخ دياباته نيز گفت: او واقعا بازيکن خوبي است. حضور چنين بازيکناني در ليگ باعث بالا رفتن کيفيت تيم‌ها خواهد شد. با اين حال من دوست داشتم عليپور آقاي گل شود. به شيخ دياباته بابت اين عنوان تبريک مي‌گويم و او نشان داد از سطح کيفي بالايي برخوردار است و کار مدافعان را خيلي سخت کرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره