نماد آخرین خبر

امیدواری بزرگ پرسپولیس در آستانه دربی سرنوشت‌ساز

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
امیدواری بزرگ پرسپولیس در آستانه دربی سرنوشت‌ساز

آخرين خبر/ پرسپوليس با وجود تغييرات و جابه‌جايي‌هايي که در بازي با سايپا داشت نشان داد همچنان مي‌تواند منسجم و مهار ناپذير عمل کند و اين اتفاق در آستانه دربي يک اميدواري بزرگ براي کادر فني و هواداران اين تيم است.
به گزارش فوتبالي، پرسپوليس مقابل سايپا شرايط بسيار خوبي نسبت به نارنجي پوشان داشت، آنها در طول نود دقيقه فوق‌العاده بودند، هرچند استرس تيم جوان سايپا و تلاش براي ماندن در ليگ برتر هم در بازي خوب پرسپوليس بي تاثير نبود اما تيم يحيي در اين مسابقه چه در حمله و چه در دفاع بي‌نقص عمل کرد و کادر فني از تمام نفرات تيمش راضي بود.
با اضافه شدن بازيکنان باتجربه و با کيفيتي مانند شجاع خليل زاده و کمال کاميابي نيا که در بازي گذشته محروم بودند تعداد بازيکنان تاثير گذار براي دربي در ترکيب پرسپوليس بيشتر هم خواهد شد و به نظر مي رسد قرمزها با تعداد بازيکن آماده و توانايي فني بالاتري به مصاف رقيب ديرينه خود خواهد رفت.
بازي ضعيف پرسپوليس برابر ذوب آهن در شب جشن قهرماني و نيمه اول بازي برابر گل گهر سيرجان باعث شده بود کادر فني و هواداران اين تيم نگران بازي برابر استقلال در جام حذفي باشند اما قرمزها با کيفيت بازي خوبي که در برابر سايپا  ارائه داد کادر فني و هوادارانش را براي دربي 5 شهريور در نيمه نهايي جام حذفي بيشتر اميدوار کرده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره