نماد آخرین خبر

نکونام انتقام گرفت

منبع
ميزان
بروزرسانی

ميزان/ سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان با کسب پيروزي مقابل تراکتور، کار بزرگي رقم زد؛ هم انتقام برخي اتفاقات را گرفت و هم تيمش را آسيايي کرد.
جواد نکونام دوبار تا رسيدن به نيمکت تراکتور تنها يک امضا فاصله داشت. اولين بار، در زمان مديرعاملي مصطفي آجورلو بود که به دليل نامعلومي در آخرين ثانيه‌ها، قرعه شانس به نام يحيي گل‌محمدي نوشته شد. يحيي به تبريز رفت، ولي پيش از پايان نيم‌فصل نخست از اين تيم جدا شد.
دومين بار هم فرصت طلايي براي تراکتوري‌ها بود که از دست رفت. در ابتداي ليگ نوزدهم نکونام با تراکتوري‌ها نشست و مذاکرات را انجام داد. در حالي‌که قرار بود شرط و شروط نکونام در تبريز مورد موافقت واقع شود، اما تاخير در تائيد اين موارد، باعث شد تا نکونام از رفتن به اين تيم منصرف شود و در نهايت به فولاد برود.
تراکتور و فولادي که نکونام هدايتش را برعهده گرفته بود، شرايط متفاوتي داشتند؛ تراکتور با بازيکنان خارجي گرانقيمت و ستاره‌هاي ايراني ميلياردي به ليگ بازگشت و فولاد بدون بازيکن ميلياردي و ليستي پر از ياران نه چندان نامي، اما پر از انگيزه و جوياي موفقيت. در نهايت نکو براي ادامه مربي‌گري خود، دومين گزينه را انتخاب کرد. بعد از قرعه‌کشي ليگ مشخص شد، فصل نوزدهم با بازي اين دو تيم به اتمام مي‌رسد.
نکو روز پنج‌شنبه هفته قبل تيمش را در حالي برابر تراکتور آماده کرد که تنها از اين ديدار برد مي‌خواست. همين اتفاق هم افتاد و شاگردانش در نهايت با تک گل عارف آقاسي به پيروزي رسيدند. آنها در يک فصل سخت و طاقت‌فرسا سوم شدند و سهميه آسيايي را به هواداران خود تقديم کردند تا هلهله و کاروان جشن و شادي در کوچه و پس‌کوچه‌هاي اهواز به راه بيفتد. اين پيروزي و اين رتبه نشان داد که براي موفقيت يک سرمربي تلاش، پشتکار، يکدلي و کار تيمي جواب خواهد داد نه فقط قرارداد‌هاي ميلياردي و گرانقيمت.
فصل با نمايش بي‌نظير فولاد تمام شد و هواداران منتظر بازگشت نکو به اهواز و نيمکت سرخ‌ترين جنوب کشور هستند. آنها مي‌خواهند با وجود ادامه همکاري زوج سعيد آذري و جواد نکونام، اين بار به سراغ موفقيت‌هاي بزرگ‌تري بروند و در کنار هم جشن‌هاي فوتبالي بيشتري بگيرند و در آسيا نيز بدرخشند، اما سوال بزرگ اين است که نکونام در فصل بعد کدام باشگاه را انتخاب خواهد کرد؟


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره