نماد آخرین خبر

بازیکنان به اعتبارِ من به تیم پیام آمده بودند

منبع
مهر
بروزرسانی
بازیکنان به اعتبارِ من به تیم پیام آمده بودند

مهر/ معاون اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان درباره حذف تيم پيام گفت: در سال ۹۷ تيم را بستيم و نتايج خوبي به دست آمد اما در سال ۹۸ از تيم جدا شديم و در نهايت نيز تيم حذف شد.

پس از حذف تيم پيام مشهد از رقابت هاي ليگ برتر واليبال، خراسان با دو نماينده در رقابت هاي ليگ دسته يک شرکت خواهد کرد.
جبار قوچان نژاد درباره حضور نماينده خراسان در ليگ دسته يک گفت: خواستيم حداقل يک نماينده در ليگ دسته يک داشته باشيم. يک تيم از نيشابور و يک تيم از مشهد در مسابقات حضور خواهند داشت. هنوز نام تيم مشهدي مشخص نيست، من نيز در کادر فني تيم حضور ندارم و تنها تيم را حمايت مي کنم.
سرمربي پيشين تيم پيام خراسان ادامه داد: الزاما تمام تيم بومي خواهد بود، هدفمان اين است جوانان مشهد آپديت شوند تا در آينده واليبال خراسان نمايندگان خوبي داشته باشد. انتظاري براي کسب سهميه ليگ برتر از اين تيم نداريم اما در آينده قطعا چهره هاي خوبي از خراسان خواهيد ديد.
وي در ادامه درباره حذف سهميه مشهد در ليگ برتر واليبال گفت: تيم پيام هيچ پشتوانه مالي نداشت. در سال ۹۷ تيم را تشکيل دادم و بازيکناني مانند موسوي و مصطفي وند را جذب تيم کردم. همه بازيکنان به اعتبارِ اسم من به مشهد آمدند و همان طور که ديديد نتايج خوبي هم در ليگ به دست آمد. سال ۹۸ از تيم جدا شدم و همه چيز صفر تا صد دستِ دوستان بود و در نهايت نيز تيم حذف شد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره