نماد آخرین خبر

شروع لیگ برتر فوتسال از دی‌ماه انصاف نیست

منبع
مهر
بروزرسانی
شروع لیگ برتر فوتسال از دی‌ماه انصاف نیست

مهر/ کاپيتان تيم فوتسال مس سونگون ضمن انتقاد از باشگاه‌هايي که مخالف شروع ليگ برتر از مهرماه هستند، از حل مشکلات مس و حضور مهدي جاويد و حميد احمدي در اين تيم خبر داد.

فرهاد فخيم درباره تعيين سقف بودجه براي تيم فوتسال مس و اينکه گفته مي شد مهدي جاويد و حميد احمدي فصل بعد در مس نخواهند بود، گفت: نقل و انتقالات مس انجام شده است. کار حضور درخشاني و احمدي در مس تمام شده است. مهدي جاويد هم به احتمال ۹۰ درصد در مس مي ماند.
وي افزود: يکسري اختلافاتي در شرکت مس وجود داشت که حل شده است. اين هفته همه چيز مشخص مي شود و قرارداد بازيکنان هم ثبت خواهد شد. خدا را شکر با مديريت آقايان در باشگاه و شرکت مس، مشکلات حل شده است. تيم ما فصل بعد بايد در جام باشگاه هاي آسيا حاضر باشد و همچنين بايد در ليگ هم پرقدرت ظاهر شود.
کاپيتان تيم فوتسال مس درباره رقم بالاي قرارداد بازيکناني چون جاويد و احمدي در مقايسه با ديگر بازيکنان که ممکن است باعث ايجاد اختلاف بين اعضاي اين تيم شود، تصريح کرد: بحث مطرح شده براي بودجه، ارتباطي به جاويد يا احمدي نداشت و در مجموع، بودجه باشگاه را شامل مي شود. ضمن اينکه قرارداد جاويد آنقدرها هم بالا نيست. جاويد در جريان اين مسائل نبود و فکر مي کرد موضوع بودجه فقط به او ارتباط دارد. ضمن اينکه مهدي يکي از بهترين هاي فوتسال ايران و آقاي گل ليگ است. اگر او قرارداد خوب نبندد، چه کسي ببندد؟
فخيم در خصوص وضعيت محروميت يک ساله علي افضل سرمربي تيم مس يادآور شد: فکر مي کنم محروميت افضل بخشيده شده است. اتفاقي که در فينال فصل قبل رخ داد را خيلي بزرگ کردند. حق افضل اين محروميت نبود. 
کاپيتان تيم فوتسال مس در بخش ديگري از صحبت هايش در پاسخ به سئوالي مبني بر مخالفت تعدادي از باشگاه ها براي شروع ليگ از مهرماه گفت: باشگاه هايي که مي گويند ليگ از دي ماه شروع شود، هميشه و در هر شرايطي مخالف برگزاري ليگ هستند. حرف من با اين آقايان اين است که اگر نمي توانيد تيمداري کنيد، کنار بکشيد.
فخيم اظهار داشت: حتي بازيکنان تيم فوتسال همان شهرها هم خسته شده اند چون نه به آنها پول مي دهند نه رضايتنامه. بعضي از بازيکنان نزديک به يک سال است که بازي نکرده اند. اينکه بخواهند ليگ را در دي ماه برگزار کنند، انصاف نيست. بازيکناني که تنها منبع درآمدشان فوتسال است بايد از کجا پول بياورند. چرا مديران باشگاه ها فقط خودشان را مي بينند؟
وي افزود: شروع زودتر ليگ هم براي تيم ملي خوب است، هم باشگاه ها و هم بازيکنان. اگر قرار باشد ليگ را با ۱۰ تيم هم برگزار کنند، بهتر از اين است که چنين مسائلي مطرح مي کنند. تيم هايي که پول ندارند، کنار بروند. متاسفانه هر سال همين داستان ها تکرار مي شود.
بازيکن پيشين تيم ملي فوتسال ايران در پايان با اشاره به حضور حسين طيبي در تيم فوتسال بنفيکا، گفت: حسين پسر بسيار خوب و با معرفتي است. او يکي از بهترين هاي فوتسال ايران است و افتخار مي کنيم که نماينده خوبي از ايران در اروپا بوده است. حسين شايستگي اش را دارد و به خوبي خودش را با فوتسال اروپا هماهنگ کرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره