نماد آخرین خبر

پرسپولیس می‌تواند سه گانه بیاورد/ انگیزه استقلال در دربی بیشتر است

منبع
مهر
بروزرسانی
پرسپولیس می‌تواند سه گانه بیاورد/ انگیزه استقلال در دربی بیشتر است

مهر/ کارشناس فوتبال ايران با بيان اينکه انگيزه استقلال براي ديدار با پرسپوليس در جام حذفي بيشتر است، گفت: با اين حال پرسپوليس مي تواند در اين جام هم به قهرماني برسد تا دوباره سه گانه بياورد.

فرزاد آشوبي درباره پايان بازي هاي فصل جاري ليگ برتر فوتبال با قهرماني زودهنگام پرسپوليس و نايب قهرماني استقلال تهران در هفته آخر گفت: قطعا ليگ امسال را با هيچ دوره اي نمي توان مقايسه کرد. تيم ها به دليل تعطيلي بلندمدتي که براي جلوگيري از شيوع بيماري کرونا تجربه کردند روزهاي متفاوتي داشتند.
کارشناس فوتبال ايران ادامه داد: پرسپوليس به آنچه استحقاقش بود دست پيدا کرد. تکرار قهرماني‌هاي متوالي اين تيم به دليل ثبات در ليست بازيکنان و ديدگاه حرفه اي مجموعه اي است که در رختکن اين تيم حضور دارد.
پيشکسوت پرسپوليس در اين باره تاکيد کرد: وقتي برانکو ايوانکوويچ از پرسپوليس رفت و گابريل کالدرون جاي او را گرفت چند هفته اي زمان برد تا بازيکنان بتوانند با ديدگاه او تطابق فني پيدا کنند اما آنها توانستند زير نظر همين مربي به قهرماني در نيم فصل برسند. وقتي هم کالدرون رفت و آقاي گل محمدي آمد باز هم بازيکنان اين تيم با درايتي که سرمربي داشت انعطاف به خرج دادند و خودشان را با شرايط وفق دادند. فقط بازيکن حرفه اي است که مي تواند خودش را با چنين شرايطي تطبيق دهد در غير اينصورت مشکلات مديريتي باشگاه پرسپوليس کافي بود تا اين تيم تمرکز خود را از دست دهد و به قهرماني هاي خود پايان بدهد.
آشوبي که هم سابقه بازي در استقلال و هم سابقه بازي در پرسپولس را دارد، درباره ديدار دربي پايتخت در مرحله نيمه نهايي جام حذفي فوتبال کشور يادآور شد: بازي حساسي را خواهيم ديد که بر خلاف بازي هاي ليگ برتر نتيجه تساوي در ان معنا ندارد. قطعا انگيزه هاي استقلال بيشتر از پرسپوليس خواهد بود اما من فکر مي کنم توانمندي مجموعه تيم پرسپوليس بيشتر از استقلال است. پرسپوليس باز هم مي تواند به فينال جام حذفي رسيده و قهرمان هم شود. اين تيم مي تواند مثل فصل گذشته به هر سه جام برسد. ليگ برتر که خيلي زود به آن رسيد و حالا با قهرماني در جام حذفي باز هم خود به خود سوپرجام را تصاحب مي کند.
آشوبي در پايان راجع به کار سخت نمايندگان فوتبال ايران در ادامه بازي هاي ليگ قهرمانان آسيا که بصورت متمرکز در کشور قطر برگزار مي شود گفت: نتايج تيم ها در دو هفته ابتدايي چندان خوب نبود. نمايندگان فوتبال ايران علاوه بر جبران آن، بايد خودشان را در شرايط ايده آل جسمي و روحي نگه دارند تا فصل فوتبالي آنها با خوشي به پيان برسد. بازي در ليگ قهرمانان نسبت به بازي هاي داخلي دشوارتر است چون حريفان آنها با سرمايه گذاري هايي که داشته اند ستاره هاي فوتبال جهان را به خدمت گرفته اند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره