نماد آخرین خبر

گلایه‌های شفر در آستانه مذاکره با مدیرعامل استقلال

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی

خبر ورزشي/سرمربي اسبق استقلال گفت: وقتي از استقلال رفتم، در مصاحبه با رسانه‌هاي آلماني گفتم هواداران اين تيم و مردم ايران هميشه به من لطف داشتند به همين خاطر ماجراي آن‌ها را از شکايت خودم کاملاً جدا کرده‌ام.
 يکي از دلايل مهم سفر احمد سعادتمند به اروپا، مذاکره با وينفرد شفر و گرفتن تخفيف از اين سرمربي اسبق استقلال است تا باشگاه ايراني از طرف فيفا محروم نشود. البته شفر قبلاً هم اعلام کرده بود راه براي مذاکره با استقلال بسته نيست ولي به شرطي که مقامات اين باشگاه به آلمان بروند. در همين خصوص و در آستانه مذاکره با مديرعامل آبي‌پوشان، پيرمرد آلماني طي سه روز گذشته با يکي از دوستان مشترک خود و استقلالي‌ها که در اروپا زندگي مي‌کند، پيرامون اتفاقات اخير و ماجرا‌هاي پس از اخراجش صحبت کرده و گلايه‌هايش را به طور کامل مطرح نموده است. روز گذشته قسمتي از حرف‌هاي شفر در اختيار ما قرار گرفت و آن را به صورت اختصاصي براي شما به رشته تحرير درآورده‌ايم‌:
بي‌احترامي در تهرانسر
رفت و آمد مربيان در تمام دنيا يک امر بديهي محسوب مي‌شود و هيچ‌کس براي هميشه در يک تيم ماندگار نخواهد بود. پس از شکست مقابل پديده در مشهد، مديران باشگاه صلاح را در تغيير کادر فني خودشان ديدند و من هم به تصميم آن‌ها احترام گذاشتم ولي متأسفانه جواب من را با بي‌احترامي دادند. پس از بازگشت به تهران، خواستم براي خداحافظي با شاگردانم راهي محل تمرين شوم و به همين خاطر به استاديوم نفت تهرانسر رفتم ولي در کمال تعجب، مرا به داخل مجموعه راه ندادند! اين حرکت مديران استقلال نهايت بي‌احترامي به من بود. به شخصي که سرمربي تيم‌شان بودم و همراه استقلال قهرماني جام حذفي را جشن گرفتم.
اجازه خداحافظي
آن روز که به تهرانسر رفتم، اصلاً نمي‌خواستم مشکلي براي استقلال ايجاد کنم بلکه فقط مي‌خواستم با بازيکناني که مدت‌ها کنارشان زندگي کرده بودم، خداحافظي کرده و براي کادر فني جديد آرزوي موفقيت کنم ولي حتي به من اجازه خداحافظي با شاگردانم را هم ندادند! اين رفتار اصلاً مناسب نبود و واقعاً ناراحتم کرد. البته مديران کنوني باشگاه استقلال در اين ماجرا نقشي ندارند، چون آن زمان افراد ديگري مسئوليت داشتند. پس از ماجراي تهرانسر تعداد زيادي از بازيکنان استقلال تماس گرفته يا پيام دادند که دل‌شان مي‌خواست با من خداحافظي کنند، اما در پايان تمرين متوجه شده بودند اجازه حضورم در داخل مجموعه ورزشي صادر نشده است.

آرزوي قهرماني در جام حذفي
وقتي از استقلال رفتم، در مصاحبه با رسانه‌هاي آلماني گفتم هواداران اين تيم و مردم ايران هميشه به من لطف داشتند به همين خاطر ماجراي آن‌ها را از شکايت خودم کاملاً جدا کرده‌ام. نتايج استقلال را دنبال مي‌کنم، چون خاطرات خوشي از حضور در اين تيم دارم. قبل از بازي با سپاهان در جام حذفي براي‌شان آرزوي موفقيت کردم و حالا هم دلم مي‌خواهد استقلال مقابل پرسپوليس به پيروزي برسد و در نهايت کاپ قهرماني جام حذفي را مال خودش کند.
بحث حقوقي
اجراي شکايت من از استقلال و احتمال مذاکره مباحثي کاملاً حقوقي است که بايد سر جاي خودش مطرح شود و وکيلم به طور جدي اين موارد را پيگيري مي‌کند بنابراين تا وقتي اقدامي صورت نگيرد، بهتر است همه چيز مخفي باقي بماند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره