logo

محمدخانی: شانس پرسپولیس بیشتر از استقلال است

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
محمدخانی: شانس پرسپولیس بیشتر از استقلال است

خبر ورزشي/ پيشکسوت تکنيکي پرسپوليس گفت: خيلي سخت است که بخواهيد نتيجه دربي را پيش‌بيني کنيد، اما من فکر مي‌کنم شانس پرسپوليس بيشتر باشد.
ناصر محمدخاني ستاره دهه ۶۰ پرسپوليس معتقد است در بازي نيمه‌نهايي جام‌حذفي شانس تيم اسبق خودش بيش از استقلال است.
پيشکسوت تکنيکي پرسپوليس براي اين ادعا دليل خاص خودش را هم دارد که در زير مي‌توانيد بخوانيد.
چهارشنبه اين هفته قرار است دربي حذفي برگزار شود. به نظر شما نتيجه اين بازي چه مي‌شود؟
خيلي سخت است که بخواهيد پيش‌بيني کنيد، اما من فکر مي‌کنم شانس پرسپوليس بيشتر باشد.
چطور؟

(با خنده)، چون من پرسپوليسي هستم و دوست دارم تيم محبوبم برنده شود! ازشوخي گذشته، اما تيم پرسپوليس قهرمان ليگ برتر شده است. به نظرم استرس استقلالي‌ها براي پيروزي در اين ديدار بيشتر از پرسپوليس است. اين مي‌تواند کفه ترازو را به سود پرسپوليسي‌ها سنگين کند. البته حتماً بنويسيد استقلال اين روز‌ها با فرهاد مجيدي نتايج خيلي خوبي گرفته است و بازي راحتي پيش روي ما نيست.
توصيه‌اي به يحيي گل‌محمدي نداريد؟
يحيي خودش الان يکي از مربيان با تجربه ليگ برتر محسوب مي‌شود که همه شرايط را ديده و سنجيده است. به نظرم صبر و حوصله به خرج دادن مي‌تواند تعيين‌کننده باشد. تيمي که منظم و با حوصله بازي کند، تمرکز داشته باشد و عجله نکند شانس بيشتري خواهد داشت.
خط حمله استقلال هم با قائدي و دياباته فوق العاده است؟
شکي نيست، اما پرسپوليس هم درخط مياني و حمله بازيکنان فوق العاده‌اي دارد. مهدي ترابي، بشار رسن، علي عليپور، احمد نوراللهي و حتي کمال کاميابي‌نيا از مهارت‌هاي خوبي برخوردارند.
يک نفر از قلم افتاد؟!
از قلم نيفتاد بلکه مي‌خواستم بگويم وحيد اميري مي‌تواند کليددار دربي باشد. او يک چپ‌پاي تکنيکي و در عين حال سرعتي است. وحيد اميري جزو معدود بازيکناني است که به راحتي نفر مقابل و يک در برابر يک را از پيش‌رو برمي‌دارد و در زمين حريف خطرناک است. گل فني و خوبي هم به سايپا زد که او را از لحاظ روحي و رواني در شرايط بهتري قرار خواهد داد و مي‌تواند گلزن دربي حذفي لقب بگيرد.
يک بار گفتيد «وحيد اميري بهتر از من است!» جمله‌اي که به نظر ما کمي اغراق شده به نظر مي‌رسد؟
نه، بالاخره هر نسلي مي‌رود و جاي خودش را به نفر بعدي مي‌دهد. وحيد اميري هم فوتباليست فني و پسر بسيار خوبي است. بازي‌هاي او در پرسپوليس و تيم ملي به ويژه جام جهاني روسيه مقابل اسپانيا و پيکه فراموش‌نشدني است. اميدوارم روز چهارشنبه وحيد و ساير بچه‌هاي يحيي گل‌محمدي بهترين عملکرد خودشان را به نمايش بگذارند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره