نماد آخرین خبر

فدراسیون کشتی در انتظار نشست ستاد کرونا

منبع
مهر
بروزرسانی
فدراسیون کشتی در انتظار نشست ستاد کرونا

مهر/ سخنگوي فدراسيون کشتي از ارائه پروتکل‎هاي بهداشتي ويژه و برنامه‌هاي پيشنهادي فدراسيون به ستاد مقابله با کرونا براي صدور مجوز آغاز فعاليت هاي کشتي خبر داد.
محمدابراهيم امامي با اعلام اينکه نشست مهم و ويژه ستاد مقابله با کرونا در خصوص به زودي برگزار خواهد شد، اظهار داشت: چندي پيش پيشنهادات فدراسيون کشتي در قالب پروتکل هاي بهداشتي ويژه و نحوه برگزاري اردوها در شرايط قرنطينه به ستاد مقابله با کرونا در ورزش ارائه شد. در اين راستا فدراسيون کشتي در انتظار نشست آتي اين ستاد است تا تکليف برگزاري اردوها و رقابتهاي ليگ مشخص شود.
وي تصريح کرد: نشست آتي ستاد مقابله با کرونا در ورزش قرار است به زودي با حضور عليرضا دبير برگزار شود تا وي به عنوان رئيس فدراسيون کشتي در اين جلسه به ارائه و تشريح دقيق برنامه هاي در نظر گرفته شده براي ايمن بودن تمرينات در شرايط قرنطينه بپردازد.
سخنگوي فدراسيون کشتي گفت: اميد اهالي کشتي به نشست مذکور است تا مجوز برگزاري اردوهاي تيم ملي و آغاز رقابتهاي ليگ صادر شود. به هر حال کشتي رويدادهاي مهمي را در پيش دارد که نبايد زمان را با اين وضعيت طي کند.
در همين راستا مي توان به تازه ترين اظهارات عليرضا دبير اشاره کرد که معتقد است: قرار شد بزودي نشستي بصورت کارشناسي‌تر برگزار شود که من هم به عنوان نماينده و يکي از اعضاي جلسه آتي به عنوان کارشناس حضور خواهم داشت و نقطه نظرات و راهکارهاي آغاز فعاليت کشتي را مطرح خواهم کرد. اميدوارم اين نشست براي آغاز برنامه هاي کشتي مثمرثمر باشد و در نهايت بتوانيم با رعايت پروتکل هاي بهداشتي و راهکارهاي پيشنهادي، بزودي شاهد آغاز فعاليت باشگاه ها و برگزاري ليگ باشيم.
دبير در پايان اظهار داشت: فدراسيون کشتي رويدادهاي بسيار مهمي مثل رقابتهاي جهاني را پيش رو دارد و بايد تيم هاي ملي کشتي آزاد و فرنگي را براي بازيهاي المپيک سال آينده مهيا کند. طبيعتا تا هر زمان که فعاليت هاي ما تعطيل باشد به ضرر کشتي است و  در نهايت نمي‌توان انتظارات و توقعات مردم و مسئولان را برآورده کرد. در نتيجه اميدواريم هر چه زودتر با ارائه يک راهکار مناسب و سازنده بتوان زمينه آغاز فعاليت هاي کشتي از جمله مسابقات ليگ را فراهم آورد.
متوليان فدراسيون کشتي تاکنون چندين نشست را با وزير بهداشت و اعضاي ستاد مقابله با کرونا در ورزش برگزار کرده اند، اما همچنان کشتي به عنوان يک رشته ورزشي پربرخورد و پرخطر از لحاظ شيوع ويروس کرونا با منع هرگونه فعاليت همراه بوده است.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره