نماد آخرین خبر

کاش مجیدی، دانشگر و باقری را اخراج نمی‌کرد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کاش مجیدی، دانشگر و باقری را اخراج نمی‌کرد

ايرنا/ پيشکسوت استقلال با اشاره به پيروزي آبي‌ها در شهرآورد و گل حائز اهميت محمد دانشگر گفت: تنبيه دانشگر و فرشيد باقري از ابتدا هم سختگيرانه بود و بهترين تصميم فرهاد مجيدي بازگشت اين دو بازيکن بود.
صادق ورمزيار در خصوص صعود استقلال به فينال جام حذفي پس از شکست پرسپوليس گفت: استقلال بازي را بسيار خوب شروع و بعد از گل بسيار هوشمندانه عمل کرد. استقلال در نيمه اول موقعيت‌هاي بسيار خوبي براي گلزني داشت، اما متاسفانه اين موقعيت‌ها از دست رفت. پرسپوليس در نيمه دوم برتر از حريف ظاهر شد، اما بعد از گل دوم نتوانست از برتري خود بهره ببرد و خيلي سريع بازيکنان استقلال بازي را به تساوي کشاندند. بايد به مجيدي به خاطر اين بازگشت تبريک بگويم.
مربي اسبق تيم استقلال با اشاره به گلزني دانشگر در شهرآورد گفت: به نظر من تنبيه اين دو بازيکن از ابتدا سختگيرانه بود و اي کاش از ابتدا مجيدي اين دو بازيکن را اخراج نمي‌کرد. بازگشت اين دو بازيکن بهترين تصميم مجيدي بود و مزد تصميم خوب خود را گرفت.
ورمزيار در خصوص شانس استقلال براي قهرماني در جام حذفي اظهار داشت: اين پيروزي هيچ ارتباطي به موفقيت استقلال در فينال ندارد. شرايط شهرآورد با تمام مسابقات تفاوت دارد و بازيکنان بايد به اين موضوع مهم توجه کنند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره