نماد آخرین خبر
  1. مهم
ورزشی

استعفای باورنکردنی مجیدی از استقلال!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ سرمربي جوان استقلال باوجود صعود به فينال رقابت‌هاي جام حذفي با انتشار يک نامه تامل‌برانگيز از سمت سرمربيگري استقلال کنار رفت.
مجيدي که لحظات پيش اين نامه را در صفحه اينستاگرام خود منتشر کرده با اشاره به برخي مسائل درباره دلايل استعفاي خود به تفصيل و با گلايه صحبت کرده است.
سرمربي استقلال در شرايطي از سمتش استعفا داده که چند ماهي است هيچ مصاحبه اي با رسانه ها انجام نداده و در شرايط سکوت و تمرکز روي مسائل فني توانسته نتايج خوبي را با تيمش به دست بياورد. او بعد از يک دوره پرانتقاد موفق شد در پايان ليگ نوزدهم استقلال را به مقام نايب قهرماني برساندو يکي از وعده هايش را عملي کند. مجيدي با ادامه روند روبه رشد استقلال موفق شدتيمش را به فينال حذفي هم ببرد که البته اين مساله مهم با برد مقابل رقيب سنتي يعني پرسپوليس رقم خورد و باعث خوشحالي هواداران آبي پوش شده است.
در چنين شرايطي که همه چيز براي استقلالي ها خوب به نظر مي رسد بي ترديد استعفاي ناگهاني فرهاد مجيدي مي تواند يک اتفاق ويژه تلقي شود. موضوعي که آبي پوشان را در آستانه ديدارفينال حذفي مقابل تراکتور به شوک فرو مي برد و مي تواند کسب جام قهرماني را نيز دور از دسترس کند.
بايد ديد در اين برهه حساس واکنش مديران استقلال به استعفاي مجيدي چه خواهد بود و چه تصميمي در اين باره اتخاذ خواهند کرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره