نماد آخرین خبر

با لواندوفسکی نیازی به خرید رونالدو نداشتیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
با لواندوفسکی نیازی به خرید رونالدو نداشتیم

ورزش 3/ تابستان 2018 بايرن مونيخ هم مي توانست کريستيانو را جذب کند اما براي اين مهم اقدام نکرد.
کارل هاينس رومينيگه مدير اجرايي بايرن مي‌گويد که تصميمي براي خريد کريستيانو رونالدو در سال 2018 ندارند چرا که با وجود روبرت لواندوفسکي نيازي به اين بازيکن احساس نمي شود.
برنده 5 توپ طلا دو سال قبل تصميم گرفت از رئال مادريد جدا شود. او پس از 9 سال حضور در پايتخت اسپانيا و ثبت رکوردهاي متوالي در نهايت لاليگا را ترک کرد و اين يوونتوس بود که موفق شد در رقابت براي جذب اين بازيکن از ساير رقبا پيشي بگيرد. فوق ستاره پرتغالي 35 ساله دو فصل درخشان را نيز در تورين پشت سر گذاشته است.
باشگاه‌هاي کمي توانايي خريد ستاره پرتغالي را از نظر توان مالي داشتند و بايرن مونيخ يکي از آنها بود. مدير اجرايي بايرن مونيخ درباره احتمال حضور رونالدو در اين تيم به توتو اسپرت گفت:« ما لواندوفسکي را داشتيم و هنوز هم داريم و به همين دليل نيازي به جذب مهاجمي مانند کريستيانو رونالدو احساس نکرديم اما او در يوونتوس عملکرد بسيار خوبي داشته و آندره‌آ آنيلي(مالک يووه) يک خريد بزرگ را انجام داد.
اين اتفاقي بزرگ و موفقيت آميز براي يووه از هر نظر بود. رونالدو گل‌هاي زيادي در بازي‌هاي مهم زده و به لطف تصوير جهاني اوست که يوونتوس نيز از نظر تبليغاتي رشد کرده است.»


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره