نماد آخرین خبر

به وقت ناکامی همه مقصریم/ باید قدر این کادر فنی را بدانیم

منبع
فارس
بروزرسانی
به وقت ناکامی همه مقصریم/ باید قدر این کادر فنی را بدانیم

فارس/ مدير تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بايد از يحيي گل‌محمدي به عنوان يک مربي موفق که تيم را مقتدرانه قهرمان کرده همه جانبه حمايت کرد.
افشين پيرواني در مورد شرايط پرسپوليس بعد از شکست در دربي اظهار داشت: اين روزها به اتحاد و همدلي خانواده بزرگ پرسپوليس بيش از هر زمان ديگري احتياج داريم. ما فاصله‌اي با برد در دربي نداشتيم و اگر کمي دقت مي‌کرديم و اشتباه فردي نداشتيم و در وقت تلف شده گل نمي‌خورديم الان همه در حال تمجيد از کادر فني بودند.
وي افزود: پرسپوليس با مربيگري گل‌محمدي تا قبل از قطعي شدن قهرماني ده برد و يک تساوي داشت و بدون باخت پوکر را جشن گرفتيم و در نهايت هم علاوه بر پوکر زودهنگام ترين قهرماني تاريخ و رکوردهايي چون کسب بيشترين امتياز و قهرماني با بهترين ميانگين امتيازي و يا بيشترين برد رقم خورد.ما بايد قدر اين کادر فني موفق که همگي فرزند پرسپوليس هستند را بيشتر بدانيم.
پيرواني در ادامه گفت: وقتي مي‌بريم همه خوشحاليم و به وقت ناکامي همه مقصريم و اين منصفانه نيست که بعد از باخت شخص خاصي را زير سوال ببريم. کادر فني همچون هواداران و بازيکنان بابت باخت ناراحتند.
پيرواني تاکيد کرد: بدون ترديد وقتي تيمي نمي‌برد اشکالاتي داشته. اين را هم بگويم پرسپوليس قبلا هم در جام حذفي باخته اما با همدلي و حمايت توانسته از شکست پلي بسازد براي قهرماني. رمز موفقيت‌هاي چند سال اخير همين همدلي و باهم بودن‌ها در برد و باخت بوده. امروز من خود را در اين ناکامي مقصر مي‌دانم چرا که اگر وظايفم را بهتر انجام مي‌دادم شايد شرايط بهتري رقم مي‌خورد.بنده درود مي‌فرستم به هواداران و کساني که دارند حمايت مي‌کنند و اميدوارم همه پرسپوليسي‌ها با تمام وجود حمايت از اين کادر فني را در دستور کار خود قرار دهند.
مدير تيم فوتبال پرسپوليس افزود: بايد به خودمان بياييم و خيلي سريع آماده ليگ قهرمانان شويم‌. بايد بدانيم تکرار موفقيت‌ها و قهرماني خيلي سخت است و بي‌تعارف اين بدشانسي يحيي است که امسال در آسيا بازي خانگي نداريم و به عنوان پرتماشاگرترين تيم آسيا در ليگ هم از حمايت هواداران بي‌بهره بوديم‌. بايد همه در کنار هم تلاش کنيم و يکدل باشيم تا باز هم يک قهرماني ديگر به هواداران عزيز هديه کنيم.
پيرواني خاطر نشان کرد: در نهايت بايد بگويم که من يک هوادار پرسپوليسم و بابت باخت روز گذشته از هواداران و عاشقان پرسپوليس عذرخواهي کرده و به آنها مي‌گويم که مطمئن باشيد کليه مجموعه تيم دست به دست هم تلاش مي‌کنند تا ان‌شاءالله قهرماني پنجم هم براي باشگاه بزرگ پرسپوليس و براي عاشقان ميليوني آن رقم بخورد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره