نماد آخرین خبر

لئو، لطفا برگرد!

منبع
ايسنا
بروزرسانی
لئو، لطفا برگرد!

ايسنا/ جهان فوتبال در آستانه يک انتقال تاريخي است. بزرگ‌ترين بازيکن تاريخ باشگاه بارسلونا به تازگي با ارسال فکس به دفتر اين باشگاه اعلام کرده که قصد جدايي دارد. ليونل مسي، بعد از ۲۰ سال حضور در رده‌هاي مختلف اين باشگاه تصميم گرفته سال‌هاي پاياني فوتبالش را بدون لباس آبي و اناري سپري کند. تصميمي که به گفته بسياري از کارشناسان به خاطر اختلاف نظر با شيوه مديريت بارسلونا گرفته شده است. هر چند عوامل ديگري مثل برخورد کومان با سوارز، دوست صميمي مسي در اين تصميم تاثيرگذار هستند. 
از باشگاه‌هايي که اين روزها به عنوان مقصد آينده مسي نام برده مي‌شوند، منچسترسيتي و پاري سن ژرمن شانس بيشتري براي جذب اين ستاره بزرگ دارند. البته جدايي او به نظر مي‌رسد آنچنان هم راحت نخواهد بود و گويا باشگاه بارسلونا قصد ندارد به راحتي اجازه جدايي او را صادر کند و حتي برخي نگرانند که کار مسي و باشگاه محبوبش به دادگاه کشيده شود. اتفاقي که براي وجه مسي و بارسلونا اصلا مناسب نيست.
ديشب هواداران تيم فوتبال نيو ولز اولد بويز در خيابان‌هاي روساريوي آرژانتين دور هم جمع و از مسي خواستند به تيم سابقش بپيوندد. مسي پيش از حضور در بارسلونا در اين تيم حضور داشت و بارها در مصاحبه‌هايش اعلام کرده بود که اگر روزي از بارسلونا جدا شود به اين تيم مي‌پيوندد. اما به نظر نمي‌رسد اين انتقال امسال انجام شود چون مسي براي کسب عناوين تيمي و فردي در سطح اول اروپا قصد جدايي از بارسلونا را دارد و نيولز اولد بويز احتمالا مقصد فوق ستاره آرژانتيني در سال‌هاي بعد خواهد بود. 
اين عکس را agustin marcarian ثبت و خبرگزاري رويترز آن را منتشر کرده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره