نماد آخرین خبر

واکنش کمپانی به حضور مسی در منچسترسیتی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش کمپانی به حضور مسی در منچسترسیتی

ورزش 3/ وينسنت کمپاني ستاره سابق منچسترسيتي مي‌گويد اميدوار است ليونل مسي به اين تيم منتقل شده و به سيتي براي فتح ليگ قهرمانان اروپا کمک کند.
وينسنت کمپاني ستاره و کاپيتان سابق منچسترسيتي مي‌گويد اميدوار است شايعات اخير درباره پيوستن ليونل مسي به سيتي به واقعيت تبديل شود چرا که به گفته او مسي مي‌تواند به سيتيزن ها کمک کند به ناکامي خود در فتح ليگ قهرمانان پايان داده و به آرزويشان براي بالاي سر بردن جام قهرماني چمپيونزليگ برسند.
بعد از آنکه لئو مسي در اقدامي شوکه کننده با ارسال يک فکس به دفتر باشگاه بارسلونا اعلام کرد قصد جدايي از اين تيم را دارد بازار شايعات درباره مقصد احتمالي او بسيار داغ بوده ولي شانس پيوستن او به منچسترسيتي بيشتر از ساير رقبا در نظر گرفته شده است. اين خبري است که کمپاني آن را خوشحال کننده مي‌داند.
کمپاني در گفتگو با روزنامه سان گفت: " اگر منچسترسيتي بازيکني مثل او داشته باشد فوق العاده است. مسي مي‌تواند به سيتي کمک کند قدم بعدي را محکم برداشته و ليگ قهرمانان را فتح کند. من طرز فکر گوارديولا را مي‌شناسم و بنابراين مي‌توانم تصور کنم که بين آنها هنوز هم رابطه خوبي برقرار است. شک ندارم پپ و مسي هنوز شماره تلفن هم را دارند و مي توانند با هم صحبت کرده و قرار و مدار بگذارند".
کاپيتان سابق منچسترسيتي در ادامه گفت: " اگر مسي تصميم به ترک بارسلونا گرفته من فقط مي‌توانم به اين تصميمش احترام بگذارم. بگذاريد خيلي روشن و شفاف بگويم که به عنوان يک هوادار سيتي اميدوارم او به اتحاد ملحق شود".


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره