نماد آخرین خبر

دلیل نمایش ضعیف اوساگوآنا در دربی مشخص شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دلیل نمایش ضعیف اوساگوآنا در دربی مشخص شد

ورزش 3/ مهاجم نيجريه‌اي پرسپوليس در شرايطي برابر استقلال پنالتي حساس تيمش را از دست داد که گفته مي‌شود بدون روحيه و با اتفاقات عجيبي وارد اين بازي شده بود.
 اوساگوآنا که در نيم فصل با قراردادي 130هزار دلاري به پرسپوليس پيوسته، تاکنون تنها 30 درصد از مطالبات خود را دريافت کرده و دو روز قبل از دربي نيز در گفتگو با مهدي رسول پناه، سرپرست موقت اين باشگاه نيز در خصوص اين موضوع جلسه داشت.
کريستين اوساگوآنا که بابت عدم دريافت مطالباتش برخلاف بشار رسن و بوژيدار رادوشوويچ از مديريت باشگاه گلايه داشت، نسبت به اين موضوع که باشگاه اقدام به گرفتن منزل مسکوني‌اش و معرفي به هتل نيز گلايه خود را مطرح کرد. در اين زمينه باشگاه بار ديگر متوسل به وعده و وعيد شده بود که باعث خروج اين مهاجم با نارضايتي از باشگاه شده بود.
اوساگوآنا با توجه به اين اتفاقات بدون روحيه وارد دربي شده بود و نمايش ضعيف و باورنکردني او مقابل استقلال که حتي در جريان بازي نيز با شوت‌هايي بي کيفيت و دور از دروازه همراه بود، در پنالتي ها نيز به آن فرجام عجيب ختم شد.
اکنون در شرايطي که شايعات مختلفي درباره آينده او در باشگاه شکل گرفته، بايد ديد يحيي در ليگ قهرمانان آسيا او را در ليست تيمش براي اعزام به دوحه قرار خواهد داد يا اتفاق ديگري رقم خواهد خورد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره