نماد آخرین خبر

جزئیات پیشنهاد شگفت‌انگیز منچسترسیتی برای مسی

منبع
تسنيم
بروزرسانی

تسنيم/ مديران باشگاه منچسترسيتي قصد دارند هر طور شده فوق‌ستاره آرژانتيني بارسا را به ترکيب خود اضافه کنند.
 نشريه «اسپورت» چاپ کاتالونيا با انتشار گزارشي مدعي شد باشگاه منچسترسيتي به منظور به خدمت گرفتن ليونل مسي از بارسلونا و جلوگيري از نقض قوانين بازي جوانمردانه مالي يوفا، پيشنهاد پرداخت 100 ميليون يورو به بارسلونا و واگذاري گابريل ژسوس، برناردو سيلوا و اريک گارسيا به آنها را خواهد داد.
احتمال جدايي اريک گارسيا مدافع 19 ساله و اسپانيايي منچسترسيتي از اين باشگاه مي‌رفت، چون تنها يک سال ديگر با اين باشگاه قرارداد دارد و حاضر به تمديد قراردادش نشده است، اما جدايي ژسوس 23 ساله و برناردو سيلواي 26 ساله از من‌سيتي که از بازيکنان کليدي اين تيم به شمار مي‌روند، به مذاق هواداران منچسترسيتي خوش نخواهد آمد.
در سوي ديگر نشريه فرانسوي «فرانس فوتبال» مدعي شده لئوناردو مدير ورزشي تيم فوتبال پاري‌سن‌ژرمن با خورخه مسي پدر و مدير برنامه‌هاي فوق‌ستاره آرژانتيني بارسلونا تماس گرفته و علاقه اين باشگاه فرانسوي به جذب مسي 33 ساله را به اطلاع او رسانده است.
تصميم غيرمنتظره ليونل مسي براي ترک نوکمپ در پي شکست 8 بر 2 بارسلونا مقابل بايرن مونيخ در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، باعث شده است تا گمانه‌زني‌هاي زيادي درباره آينده فوق‌ستاره آرژانتيني بارسا صورت بگيرد و از باشگاه‌هايي همچون منچسترسيتي، اينتر، پاري‌سن‌ژرمن، يوونتوس و منچستريونايتد به‌عنوان مشتريان او ياد شده است.
برنده شش توپ طلا تاکنون در 731 بازي براي بارسلونا به ميدان رفته و 634 گل به ثمر رسانده است. اين مهاجم آرژانتيني تاکنون 33 جام مختلف را با آبي‌‌واناري‌ها کسب کرده که از آن جمله مي‌توان به 10 قهرماني در لاليگا و چهار قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا اشاره کرد، اما او و هم‌تيمي‌هايش در فصل اخير براي اولين بار در 12 سال اخير، فصل را بدون کسب جام به پايان بردند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره