نماد آخرین خبر

موضع محکم بارسلونا در مورد مسی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
موضع محکم بارسلونا در مورد مسی

ورزش 3/ به زودي جلسه اي مهم و سرنوشت ساز در مورد آينده ليونل مسي برگزار خواهد شد.
 عليرغم مطرح شدن شايعات فراوان در روزهاي اخير در مورد جدايي ليونل مسي، هواداران اين باشگاه هنوز اميدوار به ماندن اين ستاره 33 ساله در نوکمپ هستند. اگرچه منچسترسيتي براي جذب مسي اقدام کرده، اما مديران بارسلونا در تلاش براي يافتن راه حلي براي جلوگيري از جدايي ليونل مسي هستند.
نشريه موندو دسپورتيوو مدعي شد مديران بارسا به اين نتيجه رسيده اند که تحت هيچ شرايطي اجازه جدايي مسي را ندهند. به زودي جلسه اي بين هيئت مديره باشگاه و پدر ليونل مسي برگزار مي شود و موضوع باشگاه به اين بازيکن اعلام خواهد شد. مديران باشگاه معتقدتد ليونل مسي مهم ترين بخش پروژه رونالد کومان است و همه تلاش آنها معطوف به حفظ اين بازيکن خواهد بود.
اما در صورت اصرار به جدايي، بارسلونا چاره اي جز پذيرش اين تصميم ندارد و در اين صورت تنها با دريافت 700 ميليون يورو اجازه جدايي ليونل مسي را صادر خواهد کرد. در حال حاضر موضع باشگاه به طور کامل حفظ بازيکن و توافق با اوست و آنها معتقدند هنوز هم شانس براي حفظ ليونل مسي وجود دارد. احتمالا به زودي پدر مسي به بارسلون سفر خواهد کرد و تکليف اين بازيکن در جلسه سرنوشت ساز بين طرفين مشخص مي شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره