نماد آخرین خبر

پاسخ بارسلونا به درخواست لیونل مسی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاسخ بارسلونا به درخواست لیونل مسی!

ورزش 3/ تصميم ليونل مسي مبني بر جدايي جدي است، اما او قصد دارد با آرامش اين کار را انجام دهد و پاسخ بارسلونا منفي بوده است.
هدف ليونل مسي ترک بارسلونا است، اما اين ستاره آرژانتيني مي خواهد با هيئت مديره ديدار کرده و باشگاه را در شرايطي خوب و صلح آميز ترک کند. در ابتدا به نظر مي رسيد که مسي به دنبال فعال کردن بند فسخ رايگان قرارداد و جدايي از بارسلونا است. اين بند در اوايل سال جاري منقضي شده، اما تيم حقوقي اين بازيکن ادعا مي کند که اين بند تا پايان فصل که به دليل بيماري کرونا بيش از انتظار طول کشيد، معتبر است.
اما سايت گل مدعي شد ليونل مسي قصدي براي درگيري و ايجاد جنجال ندارد و هدف او ملاقات با مديران بارسلونا و جدايي از بارسلونا در شرايطي دوستانه و با توافق طرفين است. به نظر مي رسيد مسي قصد دارد سکوت خود را شکسته و دلايل تصميم خود براي جدايي از بارسلونا را توضيح دهد، اما هيچ تاريخ دقيقي براي اين اتفاق اعلام نشده و به نظر نمي رسد مسي در روزهاي آتي نيز قصد اظهارنظر داشته باشد. اما مارکا مدعي شد پاسخ مديران بارسلونا به اين درخواست قرار ملاقات منفي بوده و آنها تنها در صورت تمايل مسي به تمديد با او ديدار مي کنند.
اخبار حاکي از آن است مسي ابتدا قصد دارد تکليفش را با باشگاه معلوم کرده و در ادامه و قبل از رفتن، پيامي خطاب هواداران بارسلونا ارسال کند. اوضاع بين مسي و باشگاه در ماه هاي اخير به شدت رو به وخامت بوده و اين بازيکن از تصميمات تحت رياست جوزپ ماريا بارتومئو، مانند فروش نيمار و امتناع از خريد دوباره او و اخراج ارنستو والورده در اين فصل به شدت ناراحت است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره