نماد آخرین خبر

گزینه‌های سوارز بعد از بارسلونا

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
گزینه‌های سوارز بعد از بارسلونا

آخرين خبر/ يکي از اولين کارهاي رونالد کومان به عنوان سرمربي جديد بارسلونا اين بود که با لوئيز سوارز تماس گرفت و به مهاجم اروگوئه اي اعلام کرد که روي او حساب نمي کند. اين بازيکن مي خواست در نيوکمپ بماند اما حالا که قرار به رفتنش است مشتريان پر و پا قرصي دارد: از يوونتوس تا اژاکس، لسترسيتي و تيم هاي ليگ آمريکا.
به گزارش فوتبالي، يوونتوس يکي از جدي ترين مشتريان لوئيز سوارز است. در حقيقت تيم توريني مي خواهد سوارز را به خدمت بگيرد و او را جانشين هيگواين کند. قطعا از نظر ورزشي  اين بهترين گزينه براي سوارز است تا در کنار کريستيانو رونالدو و ساير ستارگان يووه بازي کند و شانس زيادي براي کسب افتخارات تيمي داشته باشد. 
گزينه ديگر سوارز اين است که به تيم سابقش آژاکس برگردد. در حقيقت سوارز بين سالهاي 2007 تا 2011 به مدت چهار سال در تيم هلندي بازي کرده است. بارسلونا بدش نمي آيد که سوارز را با دوني فن ده بيک هافبک مياني آژاکس معاوضه کند.
لستر ديگر گزينه ايست که شرايط خريد سوارز را دنبال مي کند. آنها به تازگي قرارداد واردي را تا 2023 تمديد کرده اند اما روي سوارز حساب مي کنند و مي توانند خط حمله تيمشان را تقويت کنند. تيم هاي ليگ آمريکا نظير اينتر ميامي با مالکيت بکام مي توانند گزينه ديگري براي سوارز باشند تا پس از سالها از فوتبال اروپا جدا شود. به هر صورت اين مهاجم 33 ساله مشتريان زيادي دارد و به عنوان سومين گلزن برتر تاريخ بارسلونا مشکلي ندارد تا براي خودش مقصد جديدي پيدا کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره