نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

می‌خواهند وزارت ورزش را مقابل فدراسیون قرار دهند

منبع
ميزان
بروزرسانی
می‌خواهند وزارت ورزش را مقابل فدراسیون قرار دهند

ميزان/ مدير تيم‌هاي ملي کشتي آزاد گفت: تحقق بخشيدن به اهدفمان نگاه ويژه وزارت ورزش و جوانان و کميته ملي المپيک را مي‌طلبد.
محسن کاوه در خصوص برگزاري اردوهاي تيم‌ملي کشتي آزاد و مشکلاتي که در اين زمينه وجود دارد، اظهار داشت: در شرايط کنوني اگر اردوهاي تيم‌ملي برگزار شود، حتماً بايد استانداردهايي که از طرف ستاد ملي مبارزه با کرونا اعلام مي‌شود را رعايت کرده و کشتي‌گيران هم در يک محيط کاملاً قرنطينه شده به تمرين بپردازند. همين موضوع براي فدراسيون بار مالي دارد و هزينه‌هاي زيادي را در برمي‌گيرد.
وي ادامه داد: اگر قرار بر برگزاري رقابت‌هاي المپيک ۲۰۲۱ توکيو باشد، طبيعتاً تعداد اردوهاي تيم‌ملي و همچنين اعزام کشتي‌گيران به تورنمنت‌هاي برون‌مرزي هم بيشتر خواهد شد؛ اين در حالي است که هزينه بليط هواپيما و هر آنچه که براي اعزام يک تيم به رقابت‌هاي برون‌مرزي لازم است، نسبت به سال‌هاي گذشته چند برابر شده است. از طرفي تغذيه‌ ملي‌پوشان و اردونشينان هم مطرح است، چرا که قيمت ارزاق هم گران شده است و اين احتمال هم وجود دارد که در دل کار با مشکلات تازه‌اي مواجه شويم که هزينه‌بردار باشد.
مدير تيم‌هاي کشتي آزاد تصريح کرد: هدف ما اين است که کشتي‌گيران را آماده کنيم تا در المپيک مدال کسب کنند، اما براي تحقق بخشيدن به اين هدف نگاه ويژه وزارت ورزش و جوانان و کميته ملي المپيک را مي‌طلبد. بودجه‌اي که به فدراسيون کشتي تخصيص داده مي‌شود بايد به گونه‌اي باشد که رييس فدراسيون بتواند با فراغ بال از برنامه‌هاي مربيان تيم ملي حمايت کند و ساير امور جاري فدراسيون را هم انجام بدهد. بايد از قبل خيلي چيزها پيش‌بيني شود تا در آينده و در دل کار با کمبود بودجه مواجه نشويم.
کاوه در پايان خاطرنشان کرد: متأسفانه برخي افراد منتظر نشسته‌اند تا زمين خوردن کشتي را ببينند و در امور مختلف شيطنت مي‌کنند. به طور مثال در همين صحبت‌هايي که بين رييس فدراسيون و وزارت ورزش و جوانان رد و بدل شد، همان افراد تلاش کردند دبير و علي‌نژاد و به عبارت ديگر فدراسيون کشتي و وزارت ورزش و جوانان را مقابل هم قرار بدهند و از اين موضوع هم خوشحال شده‌اند.
مدير تيم‌هاي ملي کشتي آزاد گفت: خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان و کميته ملي المپيک همواره کنار کشتي بوده‌اند و به کشتي توجه داشته‌اند و ان‌شاءالله که اين‌بار هم نگاه ويژه به کشتي داشته باشند و بودجه‌اي متناسب با پتانسيل اين ورزش در رقابت‌هاي المپيک را در اختيار فدراسيون قرار بدهد تا بتوانيم به توقعات جامعه از اين ورزش پاسخ داده و موجب شادماني مردم شويم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد