نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

سازمان لیگ به اعتراض ما رسیدگی کرد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
سازمان لیگ به اعتراض ما رسیدگی کرد

تسنيم/ سرپرست تيم هيئت کشتي يزد گفت: ما از همان لحظه‌اي که قرعه‌کشي اعلام شد، نسبت به گروه بندي‌ها معترض بوديم که البته سازمان ليگ هم به اعتراض ما رسيدگي کرد.‌
سيدعلي رفوگر در مورد احتمال تغيير قرعه‌کشي ليگ فرنگي در پي اعتراض اين تيم به سه تيمه بودن گروه‌شان اظهار داشت: ما از همان لحظه قرعه‌کشي نسبت به اين اتفاق معترض شديم. گروه سه تيمي ايراد داشت، چون قرار بود سه تيم اول سه گروه به مرحله بعد صعود کنند و تنها يکي از سه تيم دوم‌، جواز حضور در مرحله نيمه نهايي را بگيرند که به اين شکل وقتي ما در گروه سه تيمي بوديم، طبيعتا يک کشتي کمتر مي‌گرفتيم و امتيازمان از دو تيم ديگري که در گروه‌هاي چهار تيمي بودند، کمتر مي‌شد. به اين ترتيب ما از ابتداي مسابقات شانس صعود به نيمه نهايي را از دست مي‌داديم.
وي ادامه داد: وقتي يک تيم قهرمان ليگ برتر مي‌شود، به عنوان تيم نخست گروه اول انتخاب خواهد شد اما نمي‌دانم چرا ايران مال، تيم نخست گروه سوم شد؟ ما به اين اتفاقات اعتراض داشتيم. نظرمان اين بود که از ابتدا ليگ را در دو گروه 5 و 6 تيمي قرعه‌کشي کنند. به اين صورت برگزاري مسابقات و انتخاب 4 تيم صعود کننده به مرحله نيمه نهايي هم راحت‌تر و بدون مشکل‌تر مي‌شد.
سرپرست تيم يزدي با تاکيد بر آنکه سازمان ليگ اعتراض آنها را پيگيري کرده است، خاطرنشان کرد: اميدوارم که هر چه زودتر تکليف برگزاري ليگ برتر مشخص شود. خصوصا حالا که مجوز برگزاري اردوي تيم ملي براي کشتي صادر شده، بتوانيم زودتر شاهد تعيين تکليف در مورد ليگ برتر باشيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره