نماد آخرین خبر

وقتی «کی‌روشی» بازی جواب نمی‌دهد!

منبع
شرق
بروزرسانی
وقتی «کی‌روشی» بازی جواب نمی‌دهد!

شرق/ مهدي رحمتي در حالي به‌عنوان سرمربي شهر‌خودرو انتخاب شد که پيش‌از‌اين توسط سهراب بختياري‌زاده، سرمربي وقت شهر‌خودرو از اين تيم کنار گذاشته شده بود.

مهدي رحمتي، دروازه‌بان سابق تيم ‌ملي، استقلال و سپاهان، روز گذشته از سوي فرهاد حميداوي، مالک باشگاه شهر‌خودرو به‌عنوان سرمربي اين تيم انتخاب شد.
اين اتفاق در حالي رخ داد که رحمتي در هفته‌هاي اخير چالش‌هاي زيادي با سهراب بختياري‌زاده، سرمربي تيمش داشت و حتي بختياري‌زاده او را به خاطر جروبحث با داود سيدعباسي، مربي شهر خودرو پس از باخت به سپاهان از جمع سرخ‌پوشان مشهدي کنار گذاشته بود. تصميم بختياري‌زاده مبني بر کنارگذاشتن رحمتي بسيار جدي بود و حتي پس از اينکه قائم‌مقام شهر خودرو، خبر اخراج رحمتي را تکذيب کرد، بختياري‌زاده دوباره روي موضع قبلي‌اش تأکيد کرد تا مشخص شود که مدافع اسبق استقلال و تيم ‌ملي نمي‌خواهد از تصميمش کوتاه بيايد.
قطعا بختياري‌زاده در تصميم اخذشده‌اش به پيشينه حواشي مهدي رحمتي در استقلال و تيم ‌ملي هم توجه کرده بود و مي‌خواست به جاي پيش‌گرفتن رويه مربيان استقلال با رحمتي، رويه کي‌روش را در اين قضيه دنبال کند؛ اما او نتوانست به هدفش برسد و پس از ازدست‌رفتن سهميه آسيايي شهر‌خودرو، با اتفاق عجيبي روبه‌رو شد؛ بازيکني که بختياري‌زاده اخراج کرده بود، جايش را در سمت سرمربيگري پديده گرفت.
جدا از حواشي پيش‌آمده رحمتي در شهر‌خودرو، اين سنگربان باتجربه فوتبال ايران در هيچ کلاس مربيگري‌اي شرکت نکرده يا دست‌کم پيش‌از‌اين خبر يا عکسي از حضور او در کلاس‌هاي مربيگري منتشر نشده است. با اين اوصاف او قادر نيست به‌عنوان سرمربي روي نيمکت پديده بنشيند و احتمالا اگر قرار باشد سرمربيگري رحمتي در فصل پيش‌رو ادامه پيدا کند، کوزين، دستيار ايتاليايي‌اش به‌عنوان سرمربي در سازمان ليگ عقد قرارداد مي‌کند.
همچنين هنوز اطلاعات دقيق‌تري از سرمربيگري رحمتي در شهر‌خودرو ارائه نشده و مشخص نيست که آيا رحمتي با قبول اين سمت مي‌خواهد دستکش‌هايش را آويزان کند يا مي‌خواهد به‌عنوان بازيکن - مربي به کارش در شهر‌خودرو ادامه دهد. در‌هر‌صورت ابهامات زيادي درباره اين تصميم مديران شهر‌خودرو وجود دارد و بايد آنها براي روشن‌شدن افکار عمومي توضيحاتي راجع به تصميم‌شان بدهند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره