نماد آخرین خبر

ورود خطرناک آقای «میم» به ساختمان باشگاه پرسپولیس!

منبع
مهر
بروزرسانی
ورود خطرناک آقای «میم» به ساختمان باشگاه پرسپولیس!

مهر/ يکي از واسطه‌هاي فوتبال ايران رفت و آمدهاي زيادي در روزهاي اخير به ساختمان باشگاه پرسپوليس داشته است.
تيم فوتبال پرسپوليس پس از کسب چهارمين قهرماني متوالي خود در رقابت هاي ليگ برتر به ديدار استقلال تهران در نيمه نهايي جام حذفي رفت تا سرخپوشان پايتخت با شکست در ضربات پنالتي به اين جام نرسيده و خود را براي ادامه بازي هاي ليگ قهرمانان آسيا که بصورت متمرکز از ۲۴ شهريورماه در کشور قطر برگزار مي شود آماده کند.
يحيي گل محمدي سرمربي پرسپوليس در حالي ليست خريد خود را در اختيار افشين پيرواني سرپرست اين تيم و مسئولان باشگاه قرار داد که تني چند از بازيکنان سابق خود در تراکتور و شهرخودرو نيز در آن حضور دارند.
ليست خريد بازيکنان پرسپوليس که قرار بود در سکوت کامل مورد بررسي قرار بگيرد خيلي زود در رسانه ها منتشر شد تا از خريدهاي يحيي رونمايي شود.
پس از رسانه اي شدن اسامي بازيکناني نظير حامد لک، ميلاد سرلک، سعيد آقايي و ... يکي از دلالان سال هاي اخير فوتبال ايران حضوري فعال در راهروهاي باشگاه داشته است تا خود را به عنوان مدير برنامه هاي بازيکنان جديد پرسپوليس معرفي کند.
آقاي «ميم» در حالي مدير برنامه هاي چند بازيکن مدنظر يحيي شده است که عنوان داشته رابطه مناسبي نيز با کادرفني سرخپوشان داشته و مي تواند فرايند حضور آنها را با پيراهن سرخپوشان در ادامه رقابت هاي فصل جاري ليگ قهرمانان آسيا و فصل اينده ليگ برتر فراهم کند.

رفت و آمدهايي که مي تواند به التهابات اين روزهاي باشگاه پرسپوليس که تلاش دارد در سکوت رسانه اي نقل و انتقالات خود را دنبال کند بيافزايد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره