نماد آخرین خبر

اخباری؛ کارآگاه گجت علیه خط حمله استقلال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اخباری؛ کارآگاه گجت علیه خط حمله استقلال

ورزش 3/ گلر باتجربه تراکتور به دنبال دستيابي به بهترين افتخار در اين فصل براي پرشورها در جدال فينال جام حذفي خواهد بود.
تراکتور روز پنجشنبه بايد در شرايط خاصي در ديدار فينال جام حذفي به مصاف استقلال برود. جايي که علاوه بر رضا اسدي محروم، رشيد مظاهري هم در ليست اين تيم نخواهد بود و از همين رو محمدرضا اخباري وظيفه حراست از سنگر سرخپوشان تبريزي را بر عهده دارد.
از سوي ديگر طبق برنامه ساکت الهامي از ابتدا هم قرار بر اين بود که محمدرضا اخباري در ديدارهاي جام حذفي و رشيد مظاهري در ليگ برتر براي تراکتور به ميدان بروند و از همين رو در شرايط عادي هم احتمال حضور اخباري در اين ديدار زياد بود. اخباري روز پنجشنبه ماموريات ويژه‌اي مقابل استقلال دارد و اين ماموريت هم در سرنوشت خودش تاثير بسزايي خواهد داشت و هم در سرنوشت تراکتور.
گلر تراکتوري‌ها که پيش از اين دوران خوبي در اين تيم داشته با درخشش در ترکيب سايپا اسم و رسمي براي خود دست و پا کرد و پس از آن براي گذراندن خدمت سربازي به تراکتور رفت و دوران شهرت و محبوبيت او از اين تيم شروع شد. اخباري 2 فصل خوب در تراکتور داشت و از اين تيم حتي به پيراهن تيم ملي هم رسيد و همه از تولد يک گلر مطمئن در فوتبال ايران صحبت مي‌کردند ولي مشکلاتي که در اين مسير برايش پيش آمد باعث شد شرايط آنطور که پيش بيني مي‌شد براي او پيش نرود.
در شرايطي که تراکتور در ليگ هفدهم با پنجره بسته نقل و انتقالاتي روبرو شده بود اخباري بايد به سايپا برمي‌گشت و تلاش‌هاي باشگاه براي حفظ او نتيجه نداد و خود اخباري هم که دوست داشت در تبريز بماند به اجبار قرارداد به سايپا برگشت و همين موضوع افت شديدي در عملکرد او به همراه داشت و از نظر روحي نتوانست شرايط روزهايي که مورد حمايت سکوهاي پرشور را دنبال مي‌کرد، در سکوت سايپا دنبال کند.
فصل قبل بود که تراکتور در 5 بازي آخر ليگ که مي‌توانست قهرماني ليگ را براي اين تيم به همراه داشته باشد با محسن فروزان به مشکل خورد و اخباري فرصت ويژه‌اي براي اثبات دوباره خودش داشت و براي اين تيم به ميدان رفت اما در نهايت نتوانست در دستيابي به جام آنها را ياري کند. ابتداي فصل جاري هم سرخپوشان تبريزي با رشيد مظاهري به توافق رسيدند تا اخباري بار ديگر رقابت سختي را دنبال کند و اينبار پشت نام گلر ملي‌پوش تازه وارد قرار گيرد.

حالا در بزنگاهي ديگر مشکلات تراکتور با گلر اولش فرصتي ويژه در اختيار اخباري قرار داده تا با درخشش در ديدار مقابل استقلال هم زمينه قهرماني تيميش را فراهم کرده و هم بازگشتي با شکوه به دوران اوج براي خودش رقم بزند.
اخباري در ديدارهاي اخير خصوصاً بازي با نفت مسجد سليمان عملکرد خوبي داشت و نشان داد در اوج آمادگي روحي و جسمي است و البته در ديدار حساس برابر نود اروميه نيز توانسته بود با دفع پنالتي حريف، شرايط را براي صعود تيمش مهيا کند تا نقطه قوت تيمش در اين رقابت‌ها لقب گيرد. با شرايط کنوني بايد ديد کاراگاه گجت معروف تي تي ها روز پنجشنبه مي‌تواند رقم زننده تفاوت‌ها باشد و به اين تيم براي دستيابي به جام کمک کند يا خير.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره