نماد آخرین خبر

خداحافظی احساسی ایران‌پوریان با هواداران

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ محمد ايران‌پوريان با انتشار پستي احساسي پس از دو سال حضور در سپاهان از اين تيم جدا شد.

کاپيتان سابق تيم فوتبال تراکتور پس از سال‌ها حضور در اين تيم وقتي با دعوت اميرقلعه نويي براي حضور در سپاهان مواجه شد، پاسخ مثبت داد تا يکي از نفرات کليدي طلايي پوشان براي بازگشت به دوران اوج باشد.
ايران‌پوريان به خصوص در ليگ هجدهم که با نايب قهرماني سپاهان خاتمه يافت و اين تيم رقيب اصلي پرسپوليس در کسب عناوين قهرماني به شمار مي رفت، مدافع ثابت مورد نظر اميرقلعه نويي بود، اما گاهي مصدوميت‌ها باعث مي شد تا حسن جعفري به جاي او بازي کند.
براي شروع ليگ نوزدهم مرتضي منصوري يکي از خريدهاي اميرقلعه نويي بود تا ايران‌پوريان با مدافع راست ذخيره طلايي پوشان بدل شود ولي در ليگ هجدهم هم اين بازيکن با مصدوميت‌هاي گاه و بيگاهي روبرو شد و نتوانست آنچنان که انتظار داشت به سپاهان کمک کند.
اين بازيکن که با قراردادي 2 ساله به سپاهان پيوسته بود، در پست خداحافظي خود به همين مصدوميت ها اشاره کرده و اينطور نوشته است:« مروز که با شما هواداران خونگرم سپاهان بزرگ صحبت مي کنم، بيشتر از دوسال از آن روزي که پيراهن طلايي و درخشان را در دست گرفتم و براي تحقق روياهاي بزرگ ياعلي گفتيم، مي گذرد. شُکر که مرا در تمام اين مدت کنار شما مهربان‌ها در ديار نصف جهان قرار داد و توانستم در پايتخت تمدن ايران عزيز بر دانسته‌هايم بيفزايم. خدارا شاهد مي‌گيرم که در اين مدت هرچه در توان داشتم به اخلاص گذاشتم و با وجود بدشانسي‌هاي ناشي از مصدوميت‌هاي متوالي و برخي ناملايمتي‌هاي موجود اما هدفي جز سربلندي سپاهان دوست داشتني نداشتم.
حالا که مجبورم جمله کليشه‌اي هر "آمدني، رفتني دارد" را تکرار و از شما مهربانان خداحافظي کنم، بايد تشکر ويژه اي از مديران باشگاه، اعضاي کادرفني، هم‌تيمي هايم و به خصوص اصفهاني‌هاي بامحبت داشته باشم.
دقيق که مي‌شوم، مي‌بينم جز خاطرات خوب و بي نظير از دوسال زندگي در اصفهان هيچ در ذهنم باقي نمانده و همين براي خوب شدن حالم کافي است. يا حق.»  
گفتني است دانيال اسماعيلي فر اولين خريد مديران باشگاه براي تقويت تيم به شمار مي رود که پست تخصصي او مدافع راست است و به نوعي جانشين ايران پوريان به شمار مي رود.
پيش از اين سعيد آقايي مدافع چپ سپاهان نيز از اين تيم جدا شده بود تا ايران پوريان دومين بازيکن جدا شده از جمع طلايي پوشان پس از پايان ليگ نوزدهم باشد.
همچنين علي قرباني و ولاديمير کومان نيز پس از جدايي اميرقلعه نويي از جمع طلايي پوشان خداحافظي کرده بودند تا در مجموع تعداد جداشده هاي سپاهان تا اين لحظه ۴ نفر باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره