نماد آخرین خبر

عصبانیت شدید پرسپولیسی‌ها از اخبار نقل و انتقالات

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
عصبانیت شدید پرسپولیسی‌ها از اخبار نقل و انتقالات

خبرآنلاين/ در حال حاضر اکثر بازيکنان پرسپوليس نسبت به شايعه جذب بازيکن ۶ ميلياردي حساسيت نشان مي‌دهند و اعتقاد دارند اگر پرسپوليس براي جذب يک بازيکن جديد ۶ ميليارد فقط براي يک فصل هزينه کرده باشد، سنگ روي سنگ بند نمي‌شود.
بازيکنان پرسپوليس روزها و شايد ساعات عجيبي را پشت سر مي‌گذارند. اکثر آن‌ها دوست دارند در تيم محبوب‌شان بمانند و باز هم با پيراهن سرخ به ليگ برگردند، اما هر روز اتفاقاتي براي‌شان رخ مي‌دهد که آن‌ها را به رفتن يا مذاکره مجدد وادار مي‌کند. با اين حال تک‌تک بازيکنان تيم از يک‌سري مسائل رنج مي‌برند.
شايعاتي که بازي را عوض مي‌کند
اين روزها پنج بازيکن جديد به ليست پرسپوليس اضافه شده و باشگاه توانسته فعلاً انتظارات کادر فني را برآورده کند. اين موضوع براي هواداران خبر خوبي به حساب مي‌آيد، اما براي برخي از بازيکنان، چندان هم جالب نيست. مثلاً بازيکنان تيم، شايعاتي مربوط به رقم قرارداد ياران جديد را شنيده‌اند و حالا اعتقاد دارند اين شايعات، مي‌تواند بازي پشت پرده قرارداد بستن در پرسپوليس را عوض کند.
بازيکناني که به يک‌باره پرسپوليسي شدند
يکي از اين شايعات، جذب بازيکني است که تا قبل از توافق بر سر قرارداد ۶ ميلياردي براي پرسپوليسي شدن، جواب بله را نداد. البته به محض اينکه مهدي رسول‌پناه اعلام کرد همان رقم را مي‌پردازيم، قرارداد امضا شد و اين بازيکن مد نظر به بيرون از دفتر باشگاه آمد و در جمع خبرنگاران گفت: «از بچگي پرسپوليسي بودم و همه اعضاي خانواده‌مان عاشقانه پرسپوليس را دوست داشتند. آرزو مي‌کردم براي يک دقيقه هم شده، براي تيم به ميدان بروم و خدا را شکر که به خواسته‌ام رسيدم و...» اين مصاحبه‌ها، حضور بازيکنان يادشده در پرسپوليس را توجيه مي‌کند، اما واقعيت‌ها چيز ديگري است. حداقل اينکه اگر رقم‌هاي شايعه شده صحيح باشد، حرف و عمل بازيکنان جديد کاملاً با يکديگر در تناقض است.

عصبانيت بازيکنان مؤثر بر پوکر
اين فقط يک سوي ماجراست. در سمت ديگر، بازيکنان پرسپوليس به شدت از اين شايعات شاکي و عصباني هستند. برخي از آن‌ها در فصل قبل با قرارداد يک ميليارد تا يک ميليارد و ۵۵۰ ميليون توماني براي تيم بازي کردند و هنوز حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد از کل قراردادشان را دريافت نکرده‌اند. تنها ۶ بازيکن از ليست پرسپوليس بود که قراردادهاي آنچناني داشتند. باقي بازيکنان قراردادشان چندان بالا نبود. پرسپوليسي‌ها در فصل گذشته نقش غيرقابل انکاري در رقم خوردن چهارمين قهرماني پياپي پرسپوليس يا همان پوکر داشتند و حالا نمي‌خواهند تلاش‌هاي‌شان ناديده گرفته شود. به همين علت از شايعاتي که مي‌شنوند، شاکي و عصباني هستند.
بازيکن ۶ ميلياردي جذب کنند، سنگ روي سنگ بند نمي‌شود
در حال حاضر اکثر بازيکنان پرسپوليس نسبت به شايعه جذب بازيکن ۶ ميلياردي حساسيت نشان مي‌دهند و اعتقاد دارند اگر چنين موضوعي حقيقت داشته باشد و واقعاً پرسپوليس براي جذب يک بازيکن جديد ۶ ميليارد فقط براي يک فصل هزينه کرده باشد، سنگ روي سنگ بند نمي‌شود زيرا هيچ فوتباليستي در ايران بدون سابقه قهرماني در سال‌هاي اخير نبايد چنين رقمي را بگيرد. اگر بازيکنان جديد مي‌توانند با قرارداد ۶ ميليارد توماني به پرسپوليس بيايند، پس بازيکنان فعلي که در قهرماني‌هاي اخير تأثيرگذار بودند، با چه رقمي بايد قرارداد ببندند؟
نقش دلال‌ها در تخريب روحيه پرسپوليسي‌ها
در اين ميان، يکسري از دلال‌ها هم نقش بسزايي دارند. برخي از آنها، بازيکنان معمولي را با قيمت‌هاي وحشتناک و باورنکردني به باشگاه‌هاي ايراني قالب مي‌کنند و برخي ديگر، با شايعه‌سازي در مورد رقم برخي قراردادها، به ايجاد تفرقه در تيم‌ها و باشگاه‌ها مي‌پردازند. اتفاقي که همين حالا در پرسپوليس رقم خورده است. بازيکنان پرسپوليس معترض هستند که چرا قرارداد آن‌ها افزايش محسوسي ندارد، اما چپ و راست خبرهايي مبني بر جذب بازيکنان جديد با رقم‌هاي آنچناني به گوش مي‌رسد؟ اين موضوع آن‌ها را آزار مي‌دهد.
رفت و آمدها دليل دارد
حالا راحت‌تر مي‌توان به دليل رفت‌وآمد بازيکنان قديمي به دفتر باشگاه پي برد. بازيکنان پرسپوليس بيش از گذشته راهي دفتر باشگاه مي‌شوند و با مهدي رسول‌پناه قرار ملاقات مي‌گذارند تا تکليف‌شان مشخص شود. آن‌ها اصلاً قبول نمي‌کنند که ياران تازه از راه رسيده، قراردادهاي بهتري داشته باشند. تعدادي از پرسپوليسي‌ها همين حالا پيشنهادات جذابي از سوي باشگاه‌هاي خارجي مخصوصاً قطري‌ها دارند و مي‌توانند به راحتي باشگاه خود را رها کرده و لژيونر شوند، اما دل‌شان مي‌خواهد بمانند و از حضور در تيم قهرمان ليگ لذت ببرند. در حال حاضر، چنين احساسي ندارند زيرا فکر مي‌کنند دادن پاسخ منفي به پيشنهادات و ماندن در پرسپوليس، به سود بازيکنان جديد تمام مي‌شود زيرا آن‌ها مي‌آيند و با قراردادهاي سنگين مالي در پرسپوليس توپ مي‌زنند و آن وقت بازيکنان فعلي تيم، بايد با همان قرارداد سال قبل، کارشان را دنبال کنند و در حق‌شان اجحاف مي‌شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره