نماد آخرین خبر

ای‌اف‌سی نباید ما را جریمه کند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ای‌اف‌سی نباید ما را جریمه کند!

ورزش 3/ با توجه به آخرين خبرهايي که از باشگاه الوحده به گوش مي رسد، به نظر مي رسد انصراف اين تيم از حضور در ليگ قهرمانان آسيا قطعي است.
 باشگاه الوحده امارات حريف تيم استقلال، اخيراً به دليل شيوع کرونا در بين تعدادي از اعضاي اين تيم، از حضور در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا عذرخواهي کرد چرا که اين تيم در اين مدت، انجام هرگونه تمرين را متوقف کرده بود.
روزنامه اماراتي البيان، اظهار داشت با توجه به اقدامات پيشگيرانه و پروتکل تأييد شده توسط مقامات، روز چهارشنبه از بازيکنان الوحده تست جديد ويروس کرونا گرفته خواهد شود. پيش بيني مي شود اين تيم چهارشنبه يا پنجشنبه پيش رو به شرط اطمينان خاطر از منفي بودن تست هاي کرونا، به تمرينات برگردد.
پس از اينکه اعلام شد تعدادي از اعضاي تيم الوحده به ويروس کرونا آلوده شده اند و مسئله اي که اين باشگاه آن را «اقدامات پيشگيرانه» ناميد، اين تيم از حضور در قطر عذرخواهي و اعلام کرد امکان سفر اين تيم براي ادامه مسابقات ليگ قهرمانان آسيا وجود ندارد.
در همين زمينه، دکتر يوسف الشريف، رئيس سابق کميته انضباطي فوتبال امارات درخصوص محروميت هاي احتمالي الوحده خاطرنشان کرد که وضعيت فعلي تيم الوحده، تحت يک شرايط استثنايي و فورس ماژور قرار دارد و اين چيزي است که خود فيفا نيز به آن اذعان دارد.
يوسف الشريف تأکيد کرد که تصميم الوحده از اراده اين تيم خارج است و بنابراين AFC در مورد اعمال جرايم و تحريم هاي احتمالي، بايد شرايط اين باشگاه را در نظر بگيرد، به اين دليل که اين  وضعيت، يک شرايط متفاوت است و عدم رغبت باشگاه الوحده براي حضور يافتن در اين رقابت ها مطرح نيست، چون امکان سفر کردن براي اين تيم اماراتي مهيا نيست. در نتيجه نبايد جريمه اي براي اين باشگاه در نظر گرفته شود.

وي همچنين تأکيد کرد AFC بايد شرايط حال حاضر را در نظر بگيرد و باشگاه الوحده نيز پاسخ قانع کننده اي به AFC ارسال کند به ويژه اينکه مهمترين مسئله، سلامتي هر يک از اعضاي تيم است که اين موضوع به برگزاري هر نوع تورنمنتي ارجحيت دارد.
الوحده که در گروه استقلال، الاهلي عربستان و الشرطه عراق حضور دارد، 4 امتياز داشت و از شانس خوبي براي صعود به مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا برخوردار بود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره