نماد آخرین خبر

اولین ترکیب بارسلونای کومان

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
اولین ترکیب بارسلونای کومان

آخرين خبر/ رونالد کومان سرمربي هلندي بارسلونا ترکيب تيمش را براي اولين بازي دوستانه اين تيم مشخص کرد.
به گزارش فوتبالي، بارسلونا در اولين بازي خود پس از شکست هشت گله مقابل بايرن مونيخ امشب به مصاف تيم جيمناستيک از ليگ دسته سه اسپانيا مي روند، تيمي از منطقه کاتالونيا که مي تواند حريف تمريني خوبي براي کاتالان ها در فاصله دو هفته تا شروع لاليگا برايشان باشد.
بارسلونا با هدايت رونالد کومان اين ترکيب را به زمين فرستاده است : نتو، سرجي روبرتو، پيکه، لنگله، آلبا، بوسکتس، آلنيا، پدري، مسي ، گريزمان و دمبله.
از ميان چهره هاي جديد بارسلونا حضور پدري که از لاس پالماس خريده شده در نوع خود جالب توجه است. از سويي مسي با وجود آن که تمرينات زيادي در بارسا نداشته در ليست حضور دارد. البته با توجه به تمريني بودن بازي انتظار مي رود که در نيمه دوم همه نيمکت نشين ها وارد زمين شوند. چهره هايي نظير اينياکي پنيا، آرنائو تناس، سمدو، بريتويت، دي يونگ، جونيور، کوتينيو، ترينکائو، ريکي پوچ، آرائوخو، کوئنکا، ميراندا، کونراد و ايلايچ از روي نيمکت منتظر هستند که به احتمال زياد مربي هلندي در نيمه دوم از آنها استفاده خواهد کرد.
ترکيب جيمناستيک هم بدين شرح است : ويلفرد، الباران، بونديا، روئدا، تريس، ريبيس، تينزا، جرارد اوليوا، بروگه، خوان اوريل و آمانگ.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره