نماد آخرین خبر

استقلال نباید به این بدبختی بیفتد!

منبع
تسنيم
بروزرسانی

تسنيم/ پيشکسوت باشگاه استقلال با گلايه از وضعيت مديريتي اين باشگاه گفت که استقلال نبايد چند سال عقب بيفتد و به دنبال چند نفر خاص باشد.
مهدي پاشازاده درباره وضعيت تيم فوتبال استقلال در آستانه آغاز مجدد مسابقات ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: نبايد شرايط استقلال اينگونه باشد. تيمي که اين همه افتخار و طرفدار دارد و قهرمان آسيا بوده است، نبايد به اين بدبختي بيفتد و تصميم‌گيرندگان بايد پاسخگو باشند. تيم با اين شرايط وارد ليگ قهرمانان آسيا شد، قرارداد بازيکنان در ساعات پاياني بسته شد و تيم نمي‌تواند از آنها استفاده کند. نتيجه اين مشکلات و تصميمات احساسي و مجازي همين است.
بايد 10 سال بر سرمان بزنيم که استراماچوني رفته است؟
وي درخصوص کناره‌گيري الوحده امارات از گروه A ليگ قهرمانان آسيا تصريح کرد: حذف اين تيم به نفع سه تيم ديگر است و استقلال حالا بخت بيشتري براي صعود دارد. تيم اکنون دو بازي کمتر دارد و شرايط بازيکنان از لحاظ بدني بهتر خواهد بود. اميدوارم استقلال به مرحله بعد صعود کند و تصميمات منطقي و درستي گرفته شود که تيم رو به جلو حرکت کند؛ نه اينکه چند سال عقب بيفتيم و به دنبال اسامي چند نفر باشيم. استراماچوني رفته، حالا بايد 10 سال بر سرمان بزنيم؟ پس آينده چه مي‌شود؟
ممکن است اتفاقات سال گذشته رخ دهد، هواداران بازيچه نشوند
کاپيتان پيشين استقلال درخصوص بازگشت احتمالي سرمربي ايتاليايي سابق آبي‌ها خاطرنشان کرد: اميدوارم باشگاه زودتر تصميم بگيرد و اتفاق خوبي بيفتد. اگر استراماچوني برگردد که چه بهتر اما نه اينکه فقط حرفش در ميان باشد و اتفاقات سال گذشته رخ دهد. تنها چيزي که از هواداران مي‌خواهم اين است که بازيچه قرار نگيرند. اتفاقات زيادي رخ مي‌دهد که خيلي‌ها از آن خبر ندارند. هواداران مي‌خواهند استقلال موفق باشد، اما خيلي‌ها در مواقع زيادي از آنها سوءاستفاده مي‌کنند. اين يک بازي است. به من ارتباطي ندارد چه کسي مي‌رود يا مي‌آيد اما ما که در اين فوتبال هستيم، خيلي راحت‌تر مي‌توانيم متوجه برخي مسائل شويم.

در دوران‌هاي متعدي از هواداران سوءاستفاده شده است
پاشازاده با تمجيد از هواداران استقلال گفت: هواداران عاشقاني هستند که مي‌خواهند تيم‌شان موفق باشد اما در دوران زيادي از آنها سوءاستفاده شده است. به هواداران نمي‌گويم  جلوي باشگاه نرويد اما مسائل زيادي پشت ماجراست. کاملاً مشخص است بعد از ليگ قهرمانان آسيا چه کساني بايد استعفا بدهند و مي‌روند. استقلال به قطر رفته و اميدوارم موفق باشد. موفقيت در اين مسابقات تنها چيزي است که دل هواداران را خنک مي‌کند، اما اي کاش به فينال جام حذفي نمي‌رسيديم که در اين وضعيت، شرايط فرق مي‌‌کرد.
وقتي وارد کردن ماشين 2 هزار و 500 سي‌سي ممنوع شود، نمي‌توانم لامبورگيني بياورم
وي درخصوص اصرار مديران باشگاه استقلال به عقد قرارداد با استراماچوني با وجود تصويب منع جذب بازيکن و مربي خارجي بيان کرد: به همين خاطر مي‌گويم هواداران بازيچه نشوند. يک نفر مي‌گويد استراماچوني نمي‌تواند بيايد و يک نفر ديگر به دنبال او مي‌رود. ظرف چند روز تا يک هفته مشخص مي‌شود او مي‌آيد يا خير. وقتي وارد کردن ماشين‌هايي با موتور بيشتر از 2 هزار و 500 سي‌سي ممنوع شود، نمي‌توانم بگويم من يک لامبورگيني خريدم و مي‌خواهم به کشور بياورم!
مديران وزارت ورزش، فدراسيون و استقلال متعلق به يک‌جا هستند
پيشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از مسئولان باشگاه استقلال اظهار داشت: همه شما با هم هستيد! وزارت ورزش، فدراسيون فوتبال و باشگاه استقلال دولتي هستند و به يک جا تعلق دارند. تکليف اين هواداران را مشخص کنيد که هر روز مقابل باشگاه تجمع مي‌کنند. آنها مي‌گويند استراماچوني مي‌آيد و به فرودگاه مي‌روند. بايد بدانيد در صورت نيامدن استراماچوني چه برنامه‌اي داريد و چه کرده‌ايد.
6 ميليارد تومان امسال همان 600 ميليون تومان سه سال پيش است
پاشازاده درباره قانون ممنوعيت خريد بازيکن و مربي خارجي و اينکه بسياري از مربيان اعتقاد دارند اين قانون باعث افزايش قيمت بازيکنان داخلي شده است، تصريح کرد: کسي که اين حرف را مي‌زند، اطلاعات ندارد و بهتر است دهانش را ببندد. 6 ميليارد توماني که يک بازيکن امسال مي‌گيرد، همان 600 ميليون تومان سه سال پيش است. وقتي شما بودجه اجاره خانه نداريد و نمي‌توانيد فقط ماهي 5 ميليون تومان اجاره بدهيد، اگر خانه 7 ميليون توماني اجاره کنيد و نتوانيد آن را بپردازيد، صاحب‌خانه شما را از خانه بيرون مي‌اندازد.
براي جذب بازيکن خوب خارجي بايد 500 هزار دلار پرداخت کنيم
وي با بيان اينکه ما نمي‌توانيم پول بازيکنان ايراني را هم بدهيم، خاطرنشان کرد: يک بازيکن خارجي معمولي که مانند او در کشورمان زياد داريم، حداقل 100 هزار دلار مي‌گيرد. پس پول ايراني‌ها زياد نشده است. اسم اين مبلغ 6 ميليارد است و چيزي نيست. تاکنون بازيکني عالي با قيمت 100 هزار دلار گرفته‌ايم؟ براي جذب بازيکن خوب خارجي بايد 500 هزار دلار پرداخت کنيم. هيچ قانوني بي‌ايراد نيست اما ما پول کافي نداريم و اقتصاد و فوتبال ما ورشکسته است.
باشگاه‌هاي ما پول زمين تمرين را هم ندارند
مدافع پيشين استقلال در ادامه گفت‌وگوي خود با تسنيم بيان کرد: اين قانون باشد يا نباشد، فرقي نمي‌کند. اگر اين قانون را نداشته باشيم، بازيکنان بنجل 10 هزار دلاري را 200 هزار دلار به ما مي‌اندازند. قانون منع خريد دروازه‌بان خارجي را داشتيم که پس از آن ديديم چقدر دروازه‌بانان خوبي داريم. باشگاه‌هاي ما زمين تمرين و ورزشگاه ندارند و نمي‌توانيم پول آن را بدهيم.

تماس صد درصدي از طرف شاهين شهرداري بوشهر با من گرفته نشده است
پاشازاده درخصوص وضعيت تيم شاهين شهرداري بوشهر و در پاسخ به اين پرسش که آيا پيشنهادي از ساير تيم‌ها دارد يا خير، به تسنيم گفت: هفته پيش صحبتي انجام شد اما تماس صد درصدي با من گرفته نشده و منتظر آنها هستم. شاهين تيمي بزرگ و پُرهوادار است و ان‌شاءالله شرايط درست شود. اميدوارم شهرداري بتواند تيمداري کند يا اينکه هر کسي که مالکيت باشگاه را بر عهده مي‌گيرد، شاهين را به جايگاه خودش برساند. هنوز پيشنهاد سفت و سخت ديگري نرسيده و اين شرايط براي زماني است که قراردادي ببنديد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره