نماد آخرین خبر

زمان عمل حدادی مشخص نیست

منبع
ايسنا
بروزرسانی
زمان عمل حدادی مشخص نیست

ايسنا/ جعفر محمدپور در مورد عمل خارپاشنه احسان حدادي مي‌گويد کميته ملي المپيک و فدراسيون پزشکي ورزشي بايد در اين مورد تصميم بگيرند اما حدادي تمريناتش را انجام مي‌دهد.
جعفر محمدپور در مورد وضعيت احسان حدادي و تصميم فدراسيون براي درمان خارپاشنه او گفت: حدادي در آفتاب انقلاب تمرين مي‌کند و اينگونه نيست که خارپاشنه جلوي تمريناتش را بگيرد. از طرفي کارهايش در حال انجام است و برنامه‌هايي هم برايش تدارک ديده شده است. با اين حال هنوز زماني براي عمل خارپاشنه‌ اين ورزشکار مشخص نشده اما کارهاي مقدماتي و گزارشات تخصصي و پزشکي او در حال بررسي است و بايد ببينيم که به خارج اعزام مي‌شود يا خير. کميته ملي المپيک و فدراسيون پزشکي ورزشي بايد برايش تصميم بگيرند. 
او در مورد حسن تفتيان که در اردوي فرانسه به سر مي‌برد، گفت: آقاي تفتيان درخواست خود را به فدراسيون داد که در شوراي فني بررسي شد و مورد موافقت قرار نگرفت اما با مسئوليت، برنامه و هزينه شخصي خود به خارج از کشور رفت. در اين مدت هم با ما تماسي نداشته است، فقط نتايجش را پيگيري کرده ايم و از طريق روابط عمومي فدراسيون اطلاع رساني شده است. 
احسان حدادي و حسن تفتيان به ترتيب در پرتاب ديسک و دوي ۱۰۰ متر سهميه المپيک توکيو را کسب کرده‌اند و تاکنون دووميداني‌کار ديگري نتوانسته سهميه بازي‌هاي توکيو را به دست بياورد. 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره