نماد آخرین خبر

مذاکره فدراسیون والیبال با ۵ گزینه/ سه نفر در مرحله نهایی انتخاب

منبع
مهر
بروزرسانی
مذاکره فدراسیون والیبال با ۵ گزینه/ سه نفر در مرحله نهایی انتخاب

مهر/ رئيس فدراسيون واليبال تاکيد کرد مذاکره با پنج گزينه مد نظر اين فدراسيون براي هدايت تيم ملي صورت گرفته و بزودي از بين آنها سه گزينه براي بررسي نهايي انتخاب خواهند شد.
محمدرضا داورزني صبح امروز يکشنبه با اشاره به شروع رقابت هاي ليگ برتر واليبال و تعداد تيم هاي شرکت کننده در اين مسابقات گفت: فدراسيون تمايل داشت که اين مسابقات با حضور ۱۴ تيم برگزار شود اما به دليل اين که درخواست هاي زيادي داشتيم در نهايت ليگ را با ۱۵ تيم آغاز کرديم. 
وي ادامه داد: البته برخي از اهالي واليبال انتظار داشتند که اين مسابقات  را در دو گروه برگزار کنيم اما فدراسيون تصميم گرفت که مسابقات در يک گروه برگزار شود.
محمدرضا داورزني خاطرنشان کرد: واليبال در دنيا متوقف نشده است و ما هم نمي توانيم متوقف شويم. بايد فعاليت داشته باشيم و با رعايت پروتکل هاي بهداشتي از اين مرحله عبور کنيم.
رئيس فدراسيون واليبال که با برنامه چاپ اول شبکه خبر صحبت مي کرد ادامه داد: برگزاري رقابت هاي ليگ برتر به ما کمک خواهد کرد که بتوانيم بهترين بازيکنان را براي حضور در تيم ملي انتخاب کنيم. 
داورزني با تاکيد بر اينکه هدف فدراسيون اين است که هر چه سريعتر سرمربي تيم ملي را انتخاب کند، در مورد آخرين وضعيت اين انتخاب گفت: کميته فني به اين جمع بندي رسيد که يک مربي درجه اول دنيا هدايت تيم ملي را برعهده بگيرد که در همين راستا مذاکراتي صورت گرفته است.

وي در تشريح بيشتر اين موضوع گفت: از بين ۱۵ تا ۱۶ گزينه اي که مد نظر بود ۵ نفر را انتخاب کرديم که با آنها مذاکره صورت گرفته است. البته با برخي بيشتر و با برخي کمتر. با اين حال در پايان اين مرحله از مذاکرات سه نفر را انتخاب خواهيم کرد تا بتوانيم در جلسه ديگري شرايط را بررسي و انتخاب نهايي را از بين اين سه گزينه داشته باشيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد