نماد آخرین خبر

صنعت نفت آبادان در وضعیت قرمز!

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
صنعت نفت آبادان در وضعیت قرمز!

خبر ورزشي/ در حالي که اکثر تيم‌هاي ليگ برتري مشغول خريد‌هاي خود در فصل نقل و انتقالات و تقويت تيم هستند، صنعت نفت آبادان شاهد جدايي بازيکنان اصلي‌اش است.
طلايي‌پوشان آباداني در فصل گذشته و در نيم‌فصل اول با دراگان اسکوچيچ نتايج فوق‌العاده‌اي کسب کردند و يکي از مدعيان بودند، اما در نيم‌فصل دوم و با رفتن اين مربي کروات در کنار مشکلات مالي باعث شد تا در نيم‌فصل دوم، صنعت نفت با بهنام سراج به عنوان سرمربي، سير نزولي داشته و در نهايت در پايان فصل عنواني بهتر از رده هفتمي را کسب نکند. اين مسائل کافي بود تا مديرعامل باشگاه به همراه اعضاي هيئت مديره استعفا دهند. در نهايت وزير نفت از ادامه حمايت خود از اين باشگاه خبر داد، اما مشکل کماکان باقي است. تيم مديرعامل ندارد و سرمربي هم مشخص نيست. زمان در فصل نقل و انتقالات از دست مي‌رود و بازيکنان هم رفته‌اند.
جدايي بازيکنان اين تيم تا روز گذشته به ۱۰ نفر رسيد، براي تيمي که مي‌خواهد نقاط ضعف فصل قبل را برطرف کند، بسيار خطرناک است، چرا که عيسي آل‌کثير بهترين گلزن اين تيم با ۱۲ گل در فصل گذشته، با پرسپوليس قرارداد بست و رسماً شاگرد گل‌محمدي شد. ديگر بازيکن تأثيرگذار تيم که جدا شد، ميلاد جهاني بهترين پاسور ليگ بود، جهاني با ۸ پاس گل، ۲ گل و کسب يک پنالتي يکي از بهترين‌هاي فصل گذشته بود که او هم راهي ذوب‌آهن شد. ناصر سالاري (سنگربان)، سيروان قرباني (مدافع)، عبدالله ناصري (مدافع)، سيدمحمد قريشي (مدافع)، عقيل کعبي (مدافع)، مسلم مجدمي (هافبک)، رضا جبيره (مهاجم) و حسين ساکي (مدافع) ديگر بازيکناني هستند که از بدنه تيم جدا و به ديگر تيم‌ها ملحق شدند.
با يک حساب سرانگشتي خروجي ۱۰ بازيکن از اسکلت تيم يک فاجعه است، در حالي که تيم هنوز سرمربي‌اش نيز مشخص نيست و معلوم نيست تا چه زماني مي‌خواهد نظاره‌گر در فصل نقل و انتقالات باشد. بدون شک هواداران صنعت نفت به هيچ عنوان از شرايط فعلي رضايت ندارند. آن‌ها دوست دارند زودتر تکليف تيم محبوب‌شان مشخص و براي فصل بيستم ليگ برتر آماده شوند، بنابراين مسئولان هر چه زودتر بايد دست به کار شوند. ابتدا اعضاي هيئت مديره و سپس مديرعامل باشگاه مشخص شوند و بعد از آن با انتخاب يک سرمربي تکليف نيمکت اين تيم نيز مشخص شود تا سرمربي زمان کافي براي آماده‌سازي حضور در رقابت‌هاي ليگ برتر داشته باشد و بعد خريد‌هاي صنعت نفت مشخص شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد