نماد آخرین خبر

قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی ایران است

منبع
فارس
بروزرسانی
قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی ایران است

فارس/ مديرعامل باشگاه گل‌گهر سيرجان گفت: بعضي مي‌خواهند کاربزرگ باشگاه گل‌گهر در سال قبل را ضعيف و کمرنگ کنند و متاسفانه اين را به بودجه باشگاه ربط مي‌دهند.
محمد جواهري در مورد آخرين شرايط تيم گل گهر و تغييراتي که در کادرفني اين تيم ايجاد شد صحبت هاي، زيرا را مطرح کرد:
حالا امير قلعه‌نويي سرمربي گل‌گهر است و شايد بسياري از اين تيم در حد قهرمان يا حداقل مدعي کسب سهميه انتظار دارند.
خواهشي که دارم اين است که روي قضيه منطقي صحبت کنيم. گل‌گهر در سال اول در ليگ برتر ماند، اما واقعا امسال هدف ما قرار گرفتن در نيمه اول جدول است. با توجه به هدفي که در شرکت و هيات مديره مشخص شد، شروع به جذب کادرفني و بازيکن کرديم. کسي در فوتبال ايران نيست که نگويد اميرقلعه‌نويي پرافتخارترين مربي فوتبال ايران است. او با تجربه‌ترين مربي ليگ برتر فوتبال ما است. قلعه‌نويي را دعوت به کار کرديم و بعد از توافق، قرارداد بازيکنان را با نظر او تمديد کرديم.
در مورد قانون منع جذب بازيکن و مربي خارجي چه نظري داريد؟
فکر مي‌کنم اين قانون کار را خيلي سخت کرد.‌اي کاش کار کارشناسي بيشتري صورت مي‌گرفت يا اينکه نظر باشگاه‌ها را هم در اين مورد جويا مي‌شدند و با آن‌ها مشورت مي‌کردند. ۶۴ بازيکن خارجي به يکباره از حضور در ليگ برتر منع شدند و بازيکنان خوب ليگ برتر به يکباره، نه دوبرابر، نه چهار برابر بلکه حتي برخي از آن‌ها حتي تا ۱۰ برابر به قيمتشان اضافه شد. يعني يک بازيکن در طول يکسال قيمتش ۱۰ برابر افزايش پيدا مي‌کند و تعداد بازيکنان با کيفيت محدودي هم بين تيم‌ها جا به جا شدند. اين اتفاق کار را در نقل و انتقالات خيلي سخت کرد.

شايعه شده بود که ۵۰ ميليارد براي جذب سه ساله سرمربي در نظر گرفتيد.
بعضي مي‌خواهند کاربزرگ باشگاه گل‌گهر در سال قبل را ضعيف و کمرنگ کنند و متاسفانه اين را به بودجه باشگاه ربط مي‌دهند. اين رقم اصلا صحت ندارد. عملکرد خيلي درخشان باشگاه گل‌گهر براي سال اول که هدفش بقا در ليگ بود و در جايگاه دهم قرار گرفت، عملکرد خوبي است. متاسفانه برخي با بخل و حسادت وکينه ورزي به دنبال تخريب باشگاه هستند. ارقامي که سال گذشته هزينه کرديم معقول بود. الان هم با يک بودجه مشخص و معين وارد کارزار نقل و انتقالات شديم و اميدواريم با تلاش مضاعفي که کادر فني و باشگاه به خرج مي‌دهند بتوانيم از نقل و انتقالات سربلند بيرون بياييم.
چند بازيکن ديگر قصد داريد جذب کنيد؟ قرار است بعد از بسته شدن تيم به سيرجان برويد آيا زمان اين سفر نزديک است؟
به زودي راهي سيرجان مي‌شويم. تاکنون ۴ الي ۵ بازيکن جذب شدند. تا شروع بازي‌ها هم شايد دو-سه نفر ديگر با نظر مثبت کادرفني به جمع ما اضافه شوند. امسال نه تنها براي گل‌گهر بلکه براي اکثريت تيم‌ها نقل و انتقالات فصل سختي است.
وضعيت منشا چگونه است
براي او دعوتنامه فرستاديم. قرار بود بليت بگيريم که امروز ايران باشد، اما متاسفانه پروازش لغو شد. ان شاالله با اولين پرواز بر مي‌گردد و براي ادامه مذاکرات وارد ايران مي‌شود. اميدواريم هفته آينده ايران باشد.
قرار است تيم را پس از بسته شدن به سيرجان ببريد و مراسم معارفه برگزار کنيد؟
همکارانم در روابط عمومي باشگاه پيشنهادات خيلي خوبي را آوردند. بالاخره حضور اميرقلعه‌نويي يک افتخار براي باشگاه گل‌گهر است. صميمانه از اينکه دعوت شرکت و باشگاه گل‌گهر را پذيرفت، تشکر مي‌کنم و اين يک فرصت همکاري بسيار مناسب است. قلعه‌نويي به پيشکسوتان احترام ويژه‌اي مي‌گذارد و هواداران را خيلي دوست دارد. در همان بدو مذاکراتمان در کلام او اين دو موضوع را به خوبي متوجه شدم. تصميم داريم به بهترين شکل حضورش را در سيرجان جشن بگيريم و اميدواريم معارفه‌اي در خور و در شان او داشته باشيم. برنامه‌هايي داريم. روابط عمومي يک کارگروه تخصصي را در اين حوزه تشکيل داده و در حال بررسي هستند. ان‌شاالله سرفرصت برنامه‌هاي اين مراسم را اعلام مي‌کنيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره