نماد آخرین خبر

درخواست افزایش حقوق 600 هزار یورویی حسینی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
درخواست افزایش حقوق 600 هزار یورویی حسینی

ورزش 3/ باشگاه ترابزون اسپور ترکيه به دنبال تمديد قرارداد با مجيد حسيني است.
پس از اينکه باشگاه ترابزون اسپور ترکيه در ترانسفر مجيد حسيني به باشگاه سامپدوريا ايتاليا ناکام بود، حالا مديران اين تيم به دنبال تمديد قرارداد اين بازيکن ايراني هستند.
باشگاه سامپدوريا چند وقتي است که به دنبال جذب مدافع سابق استقلال است ولي رقم مورد نظر باشگاه ترابوزان براي موافقت با جدايي حسيني، بالاتر از مبلغ پيشنهادي باشگاه ايتاليايي است و به همين دليل روند مذاکرات دو تيم متوقف شده است.
هر چند که در خبرها عنوان شد که باشگاه پورتو پرتغال جديدترين مشتري حسيني است اما مديران ترابزون اين مدافع ايراني را به ميز مذاکرات فراخوانده اند و قصد دارند قرارداد او را تمديد کنند. بنا بر روايت رسانه هاي ترکيه، مديران ترابزون از حسيني درخواست کرده اند براي اينکه اين بازيکن فصل آينده به صورت رايگان از اين تيم جدا نشود، قراردادش را با ترابزون تمديد کند. از مدت زمان قرارداد حسيني با اين باشگاه ترکيه اي، يکسال ديگر باقي مانده است.
حالا و در جديدترين اخباري که رسانه هاي ترکيه منتشر کرده اند، گويا مجيد حسيني براي تمديد قرارداد با ترابزون يک شرط بزرگ مالي دارد و آن هم افزايش حقوق سالانه اين بازيکن است. بنا بر روايت رسانه هاي ترکيه، ميزان حقوق دريافتي حسيني از ترابزون ، سالانه مبلغ 600 هزار يورو است و اکنون مجيد حسيني قبول کرده است که به شرط افزايش اين دستمزد، قراردادش را با اين تيم ترکي تمديد کند.
اين مدافع ايراني يک شرط سنگين مالي پيش روي مديران ترابزون اسپور گذاشته و بايد ديد آيا با اين درخواست حسيني موافقت مي شود و او قراردادش را تمديد مي کند يا خير.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره