نماد آخرین خبر

اعتراض شدید پرسپولیس به میزبانی قطر در آسیا

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
اعتراض شدید پرسپولیس به میزبانی قطر در آسیا

خبر ورزشي/ باشگاه پرسپوليس نسبت به ميزباني قطر در ليگ قهرمانان آسيا معترض شد.
سرخپوشان ايران در نامه‌اي، اعتراض جدي خود به ميزباني ضعيف و ناهماهنگي‌هاي موجود در قطر را به کنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام کرده‌اند.
در اين نامه، به مشکلات تيم فوتبال پرسپوليس از روز اول ورود به قطر براي انجام تمرين و پيگيري برنامه‌ها در هتل، اشاره و اعتراض شده است.
به نظر مي‌رسد؛ ديگر نمايندگان ايران هم با اين مشکلات روبرو بوده‌اند و با توجه به صحبت‌هاي مطرح شده ميان سرپرستان کاروان‌ها، احتمال دارد که نامه‌هاي مشابهي به اين منظور ارسال شود.
در نامه ارسالي از سوي باشگاه پرسپوليس براي نمونه به چند مورد از مشکلات پيش آمده اشاره شده است. از جمله اين اتفاقات در روز اول ممانعت از انجام تمرين بود. افشين پيرواني با اعتراض جدي به نماينده کنفدراسيون، انجام تمرين را برنامه هماهنگ شده از قبل دانست و تاکيد کرد پرسپوليس با اعتماد به برنامه ارسالي، روز قبل از سفر را استراحت کرده و بر انجام تمرين اصرار دارد که در نهايت با اصرار صورت گرفته، اين جلسه تمريني انجام شد. در حالي که بعضي نمايندگان ايران به دليل اين ناهماهنگي براي تمرين روز اول با مشکل روبرو شدند.
اعتراض ديگر پرسپوليس به مناسب و کافي نبودن امکانات جانبي هتل مانند سالن بدنسازي و استخر و سونا براي سرويس دهي به ۶ تيم فوتبال است که از قبل بايد لحاظ مي‌شد. ضمن آن‌که اين موضوع قبل از سفر تيم، بعد از تحقيق ميداني، در نامه‌اي به کنفدراسيون اعلام شده بود. عدم برنامه ريزي و هماهنگي دقيق براي استفاده بهينه از امکانات موجود از ديگر موارد مشابه بود. همچنين اشاره شد که پرسپوليس براي اجراي برنامه ارسالي خود از جمله استفاده از سالن بدنسازي دچار مشکل شده است. در اين ارتباط افشين پيرواني با اصرار و پيگيري زياد موفق شد که سالن را براي سرخپوشان در اختيار بگيرد که البته از نظر اندازه هم مشکلاتي دارد. سرويس دهي هتل مثل نظافت اتاق‌ها و موارد ديگري مثل سرو ناهار که با تاخير صورت گرفته و گا‌ها غذا‌ها سرد بوده است از ديگر موارد مورد اشاره در اين نامه بوده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره