نماد آخرین خبر

قرعه کشی فوتسال قهرمانی آسیا تغییر می‌کند؟

منبع
مهر
بروزرسانی
قرعه کشی فوتسال قهرمانی آسیا تغییر می‌کند؟

مهر/ کميته فوتسال ايران از مسئولان کنفدراسيون فوتبال آسيا درباره نحوه برگزاري مسابقات فوتسال قهرماني آسيا استعلام کرده است.

کنفدراسيون فوتبال آسيا سرانجام هفته گذشته حرف نهايي را درباره مسابقات جام ملت هاي فوتسال آسيا زد و اعلام کرد اين رقابت ها آذرماه به ميزباني کشور کويت برگزار مي شود.
اين رقابت ها ابتدا قرار بود اسفندماه ۱۳۹۸ به ميزباني ترکمنستان برگزار شود ولي دولت ترکمنستان به خاطر شيوع کرونا برابر اين ميزباني مقاومت کرد و در نهايت محل برگزاري مسابقات به کويت تغيير يافت.
با اين اتفاق، انتظار مي رفت تغييراتي هم در گروهبندي مسابقات رخ بدهد و حتي تيم جديدي به جاي ترکمنستان در جام ملت هاي آسيا شرکت کند. ترکمنستان در مرحله مقدماتي جام ملت هاي آسيا در رده سوم و آخر گروه خود قرار گرفت و صرفاً به واسطه ميزباني، سهميه حضور در جام ملت ها را کسب کرد.
طبق قوانين، ترکمنستان به واسطه ميزباني، در گروه نخست رقابت هاي قهرماني آسيا هم قرار گرفت ولي حالا با ميزباني کويت و نحوه صعود ترکمنستان به جام ملت ها، هنوز خبري از ايجاد تغييرات نيست.
کميته فوتسال ايران در چند روز گذشته، اين موضوع را به صورت غير رسمي از بعضي از مسئولان برگزاري مسابقات AFC استعلام کرده و منتظر پاسخ نهايي کنفدراسيون آسيا است. جابجايي تيم ها در جدول و يا برگزاري مجدد قرعه کشي مي تواند در مسير صعود تيم ها به مراحل نهايي تاثيرگذار باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره