نماد آخرین خبر

ولم کنید می‌خواهم بزنمش!

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ولم کنید می‌خواهم بزنمش!

ايسنا/ پاري‌سن ژرمن و المپيک مارسي ديشب از هفته دوم لوشامپيونه برابر هم قرار گرفتند. اين مسابقه با پيروزي يک بر صفر مارسي به پايان رسيد تا نيمار و همبازيانش در دومين هفته از فصل جديد دومين شکست را تجربه کنند. اين نتيجه مهم بود اما حواشي مسابقه بيشتر از نتيجه در رسانه‌ها طرفدار داشت. 
بازي پر برخورد دو تيم کار داور را سخت کرد و او تا پايان مسابقه 14 بار کارت زرد و 5 بار کارت قرمزش را از جيب بيرون آورد. سهم پي‌اس‌جي از کارت‌هاي قرمز 3 و مارسي دو بود. بازيکنان در طول مسابقه بسيار خشن و محکم بازي مي‌کردند و در خيلي از صحنه‌ها از روي عمد همديگر را سرنگون مي‌کردند. بعد از هر خطا هم بازيکنان دو تيم يا به سمت داور هجوم مي‌بردند يا با هم درگير مي‌شدند. اما خشن‌ترين بخش مسابقه در دقايق پاياني رخ داد که حقيقتا شبيه يک نزاع خياباني بود و بازيکنان بدون در نظر گرفتن محروميت‌هاي احتمالي به سمت هم مشت و لگد پرتاب مي‌کردند. در همين درگيري‌ها بود که دو بازيکن با گرفتن کارت زرد دوم و دو بازيکن به صورت مستقيم اخراج شدند. همچنين داور بعد از بررسي تصاوير ويدئويي نيمار را به خاطر زدن يک مشت به پشت سر گونزالز ، بازيکن مارسي اخراج کرد. درگيري اين دو بازيکن بعد از مسابقه و در شبکه‌هاي اجتماعي ادامه پيدا کرد و نيمار در توييتر از خجالت گونزالز درآمد.
اين تصوير را Franck fife از درگيري‌هاي پايان مسابقه ثبت کرده که آماوي، بازيکن مارسي در تلاش است خودش را از دست بازيکنان جدا کند و به درگيري ديگري که کورزاوا، بازيکن پاريس آنجا بود اضافه شود و از خجالت او دربيايد. آن سمت تصوير هم نيمار با گونزالز درگير است که البته در تصوير حضور ندارد. نيمار بعد از اخراج به داور چهارم گفت که گونزالز او را ميمون خطاب کرده است. بندتو و پارادس دو اخراجي ديگر بازي بودند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره