نماد آخرین خبر

شیری: استقلال و پرسپولیس پتانسیل صعود دارند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شیری: استقلال و پرسپولیس پتانسیل صعود دارند

ورزش 3/ پيشکسوت فوتبال ايران ابراز اميدواري مي‌کند نمايندگان ايران از وقفه به وجود آمده براي جبران و صعود به بهترين شکل سود ببرند.
 مهدي شيري، هافبک تکنيکي سابق فوتبال ايران که تجربه حضور در استقلال و پرسپوليس را در کارنامه دارد، درباره شرايط نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا مي‌گويد: هنوز هم مي‌توان روي غناي تکنيکي و هوش بالاي بازيکنان ايراني در برابر هزينه‌هاي سرسام آور حريفان اميدوار بود.
وي ادامه داد: نمايندگان ايراني در دو بازي ابتدايي خود نتوانستند آنطور که بايد نتايج خوبي کسب کنند و کار هر چهار تيم ايراني براي صعود سخت است. با اين حال اين وقفه شکل گرفته و تقويتي که تيم‌ها داشته‌اند شايد بتواند کمک بزرگي براي آنها باشد تا از چهار بازي باقيمانده براي صعود و کسب نتيجه سود ببرند. سپاهان با نويدکيا قطعا روند جديدي پيش رو خواهد داشت و يک انتخاب فوق العاده روي نيمکت خود داشته اند و اميدوارم شرايط براي شهرخودرو عليرغم کار سختي که پيش رو دارند، خوب پيش برود.
شيري با اشاره به تقويت پرسپوليس و شرايط اين تيم نيز مي‌گويد: آنها امتياز مفتي برابر الشارجه از دست دادند اما التعاون حريف چندان قدرتمندي محسوب نمي‌شود. آنها از هفت بازي اخير خود 6 ديدار را باخته‌اند و مي‌توان از صدرنشيني آنها عبور کرد. پرسپوليس عليرغم از دست دادن ترابي و عليپور که به نظرم دو عنصر تاثيرگذار اين تيم بودند، عملکرد خوبي در نقل و انتقالات داشته و به نظرم مي‌تواند شرايط را تغيير دهد.
او درباره استقلال نيز گفت: رفتن فرهاد مجيدي يک شوک بد براي اين تيم بود. کاش فرهاد در اين رقابت‌ها کنار استقلال بود و اين تصميم نادرستي از سوي مديريت باشگاه محسوب مي‌شود. هرچند تجربه مربيگري نامجومطلق و شناختي که از تيم دارد شايد به کمک تيم بيايد. اما آنها قطعا با حضور مجيدي شرايط برتري داشتند. در اختيار نداشتن بازيکنان تازه وارد نيز ديگر معضل اين تيم محسوب مي‌شود اما آنها هم بازيکنان تاثيرگذاري دارند که مي‌توانند شانس صعود را براي اين تيم افزايش دهند. 
شيري که در مقطعي مربيگري قشقايي را برعهده داشت درباره اينکه قصد بازگشت به مربيگري را ندارد گفت: صحبت‌هايي شده و احتمالا طي چند روز آينده با انتخاب تيم کارم را آغاز خواهم کرد و مشکلي از اين بابت وجود نخواهد داشت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره