نماد آخرین خبر

سرمایه‌گذاری جدید گواردیولا

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
سرمایه‌گذاری جدید گواردیولا

آخرين خبر/ منچسترسيتي براي خريد خوزه ماريا خيمنز از اتلتيکو مادريد دست به کار شده و پيشنهادي رسمي ارائه کرده است. تيم انگليسي حاضر است براي خريد اين مدافع اروگوئه اي 89 ميليون يورو بپردازد تا او را به گران ترين مدافع تاريخ تبديل کند. سيتي براي جذب وي پنج ميليون يورو نقد به علاوه پاداش بر اساس عملکرد پيشنهاد داده که بدين ترتيب جذب وي مي تواند 94 ميليون يورو هزينه داشته باشد.
به گزارش فوتبالي، اتلتيکو در حال حاضر تمايلي به فروش خيمنز ندارد و زماني که پيشنهاد سيتي به دستشان رسيد خواستار دريافت رقم فسخ قرارداد اين بازيکن يعني 120 ميليون يورو شدند. گوارديولا به دنبال خريد در پست مدافع مياني است و حتي در شرايطي که تيم هاي بزرگ به علت بحران مالي ناشي از کرونا نمي توانند هزينه هاي زيادي داشته باشند اما مربي اسپانيايي همچنان به دنبال خريد گرانقيمت است. در حقيقت در سالهاي اخير سيتي مدافعان گرانقيمت ديگري نظير استونز و لاپورته را هم خريده بود که حالا گوارديولا به دنبال جذب بازيکن ديگري است.
خيمنز يکي از کاپيتان ها و بازيکنان باتجربه اتلتيکو مادريد است و حالا بايد ديد که راه حضور در فوتبال انگليس را در پيش مي گيرد يا اين که همچنان در تيم سيمئونه خواهد ماند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره