نماد آخرین خبر

شش تغییر در پرسپولیس!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ يحيي گل محمدي در شروع دوباره ليگ قهرمانان اميدوار به کسب نتيجه و صعود از مرحله گروهي اين رقابت‌هاست.
 بعد از وقفه به وجود آمده در ليگ قهرمانان آسيا، هفته سوم اين رقابت‌ها در منطقه غرب شروع شده و پرسپوليس نيز اميدوار است با دستيابي به امتيازات لازم از اين گروه صعود کند.
يحيي گل محمدي که با هفت بازيکن تازه وارد، به اين مرحله پا گذاشته است، علي شجاعي را البته به دليل مصدوميت در اختيار نخواهد داشت. با اين حال حامد لک، سعيد آقايي، ميلاد سرلک، احسان پهلوان، آرمان رمضاني و عيسي آل کثير بازيکناني هستند که خود را مهياي چالش جديدي با پيراهن پرسپوليس خواهند کرد.
از بين خريدهاي تازه وارد پرسپوليس با توجه به جدايي عليرضا بيرانوند، مهدي ترابي و علي عليپور و البته مصدوميت محمد نادري، شايد حضور احتمالي حامد لک درون دروازه، سعيد آقايي در پست دفاع چپ قطعي به نظر برسد.
عيسي آل کثير نيز با توجه به جدايي علي عليپور و کريستين اوساگوآنا به احتمال زياد در ترکيب اصلي حضور خواهد داشت تا اميدوار به گلزني در اولين گام باشد.
بايد ديد از بين ديگر بازيکنان تازه وارد پرسپوليس (ميلاد سرلک، احسان پهلوان و آرمان رمضاني) نيز کدام بازيکن قادر خواهد بود در ترکيب اين تيم براي اين جدال سخت مقابل التعاون شرايط بازي را به دست بياورد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره