نماد آخرین خبر

او واقعا یک هنرمند است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
او واقعا یک هنرمند است

ورزش 3/ تورستن فينک، سرمربي آلماني ويسل کوبه به تمجيد از آندرس اينيستا پرداخته است.
آندرس اينيستا دو سال قبل و بعد از سپري کردن سالهايي فوق العاده در لباس بارسلونا، نوکمپ را ترک کرده و براي ادامه دوران ورزشي اش راهي تيم ويسل کوبه ژاپن شد. تورستن فينگ او را بهترين بازيکني توصيف کرد که تا به حال ديده و البته آندرس اينيستا را ماريو باسلر، هافبک سابق تيم ملي آلمان مقايسه کرد.
تورستن فينک گفت: "بعنوان يک شخص بايد آندرس اينيستا را مرد بسيار آرامي توصيف کنم که کنار آمدن با او بسيار آسان است. شما مي توانيد به خوبي با او صحبت کنيد و اينيستا همه کارهايي را که مربي مي گويد انجام مي دهد. آندرس در زمين ديدگاه ويژه اي دارد و البته اين خاصيت را از دوران حضور در بارسلونا به ارث برده است. او به فوتبال مالکانه عادت کرده و لازم نيست براي اينيستا توضيح دهيد که در چه مسيرهايي بايد حرکت کرد.
شما بايد تيم را حول محور اينيستا بسازيد و بازيکنان بايد با او سازگار شوند. کارهاي آندرس در ميدان شگفت انگيز هستند، او فقط يک بازيکن نيست و واقعا يک هنرمند است. اينيستا بهترين بازيکني است که من با او کار کرده ام و ديده ام. او متفاوت از بازيکنان خوب است و من فقط معتقدم ماريو باسلر مانند او يک نابغه و از نظر فوتبالي نيز بسيار درخشان بود. البته اينيستا به هر آنچه مي توان رسيد دست يافته است."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره