نماد آخرین خبر

واکنش سرمربی النصر به صحبت‌های مربی سپاهان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش سرمربی النصر به صحبت‌های مربی سپاهان

ورزش 3/ سرمربي تيم النصر عربستان به صحبت‌هاي مربي سپاهان واکنش نشان داد و گفت که اين تيم در زمين پاسخ رقبا را خواهد داد.
روي ويتوريا سرمربي تيم النصر عربستان در نشست خبري پيش از ديدار فرداي تيمش مقابل سپاهان ايران گفت: ما با جاه طلبي زيادي آمديم و مي دانيم که در مقابل تيم هاي خوب و در يک فضاي دشوار بازي مي کنيم؛ وي درباره خريد جديد تيمش گونزالو مارتينز ملقب به پيتي گفت: مسابقه فوتبال به مانند بازي پلي‌استيشني نيست؛ ما مي‌دانيم که او دير به تيم ما اضافه شده است اما بازيکن با تجربه بالايي است و به خوبي خود را در تيم سازگار مي‌کند.
سرمربي پرتغالي النصر عربستان در واکنش به اظهار نظر سرمربي سپاهان که گفته بود تيمش راه متوقف کردن عبدالرزاق حمد الله بهترين گلزن النصر را بلد است، گفت: همه مي دانند که من در مورد صحبت هاي مربي ديگر توضيحي نمي دهم؛ ما به يک يا دو بازيکن متکي نيستيم و با تکيه بر همه بازيکنان براي کسب نتيجه تلاش مي‌کنيم.
ويتوريا در ادامه صحبت‌هاي خود درباره فعاليت در نقل و انتقالات گفت: وقتي با بازيکنان برجسته عربستان قرارداد بستيم، براي يک زمان موقت نيست بلکه ما براي آينده خود اين کار را انجام داده‌ايم؛ تيم ما متشکل از بازيکنان جوان و باتجربه است و امکانات عالي را در اختيار دارد. بايد بگويم تيمي که در آينده موفق خواهد بود، تيم النصر عربستان است.
وي در پايان صحبت‌هاي خود گفت: مطمئن باشيد که در آينده شاکله اصلي تيم عربستان را بازيکنان تيم النصر عربستان تشکيل خواهند داد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره