نماد آخرین خبر

شروع دوباره پرسپولیس و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
شروع دوباره پرسپولیس و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا

آخرين خبر/ در روز دوم از هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا 2 نماينده کشورمان مقابل رقباي خود قرار خواهند گرفت. پرسپوليس بعد از شروع نه‌چندان خوب در مرحله گروهي بايد به مصاف التعاون برود و سپاهان نيز بعد از يک برد و يک شکست در سومين بازي خود به مصاف النصر‌عربستان خواهد رفت.

 پرسپوليس ايران- التعاون عربستان؛ ساعت 22:30
پرسپوليس قبل از کرونا در ليگ قهرمانان 2 مسابقه انجام داد که فقط يک امتياز کسب کرد و حالا سرخ‌پوشان کار سختي در ادامه رقابت‌ها خواهند داشت. مسلما در شروع دوباره رقابت‌ها پيروزي مقابل التعاون صدرنشين مي‌تواند گام بلندي براي صعود به مرحله بعدي رقابت‌ها باشد. البته با توجه به شرايط بد ميزباني قطر براي تيم‌هاي ايراني و کارشکني‌هاي کنفدراسيون فوتبال آسيا به احتمال زياد در جريان بازي هم مي‌توان منتظر اتفاقات غيرفوتبالي‌ به سود نماينده عربستان بود. ضمنا حواشي و جنجال‌ها در آستانه شروع ليگ قهرمانان آسيا که به تهديد يحيي گل‌محمدي براي استعفا هم منجر شد، مي‌تواند ديگر نکته منفي در اردوگاه سرخ‌ها باشد. با وجود تمامي اين مشکلات بايد اميدوار باشيم که يحيي شاگردانش را به خوبي مهياي اين بازي کرده باشد. اگر تصور کنيم پرسپوليس در مسابقه سه‌شنبه شب مقابل التعاون با ترکيب حامد لک، شجاع خليل‌زاده، محمد‌حسين کنعاني‌زادگان، سعيد آقايي، سيامک نعمتي، احمد نوراللهي، کمال کاميابي‌نيا، بشار رسن، احسان‌ پهلوان، عيسي‌ آل‌کثير و وحيد اميري رودرروي حريفش قرار بگيرد، نسبت به آخرين بازي آسيايي‌اش 6 تغيير خواهد داشت. ضمن اين‌که جابه‌جايي سيامک نعمتي از پست هافبک راست به مدافع راست هم يک تغيير ديگر به حساب مي‌آيد تا قهرمان ايران با بيش از50 درصد تغيير در کمتر از يک ماه وارد مسابقات ليگ قهرمانان شود. تيم التعاون که رقيب نماينده ايران در اين مسابقه است، وضعيت خوبي را در ليگ عربستان پشت‌ سر نگذاشت و با وجود اين‌که در صدر جدول گروه سوم ليگ قهرمانان آسيا قرار دارد، اما در ۸ مسابقه از ۱۰ ديدار آخر خود در ليگ عربستان شکست خورد و در پايان فصل در رده يازدهم قرار گرفت و مسلما با وجود تمام مشکلات شکست دادن اين تيم براي يحيي و شاگردانش چندان سخت نخواهد بود.
 ترکيب احتمالي پرسپوليس: حامد لک، شجاع خليل‌زاده، محمد‌حسين کنعاني‌زادگان، سعيد آقايي، سيامک نعمتي، احمد نوراللهي، کمال کاميابي‌نيا، بشار رسن، احسان پهلوان، عيسي آل‌کثير و وحيد اميري
 سپاهان ايران- النصر عربستان؛ ساعت 22:30
سپاهان تنها تيم 3 امتيازي ايران در 2 مسابقه اول ليگ قهرمانان آسيا بود و با وجود کسب يک شکست پرگل مقابل السد بهترين شروع را در بين تيم‌هاي ايراني داشت. سپاهان در‌حالي امشب به مصاف تيم فوتبال النصر‌عربستان در ليگ قهرمانان آسيا مي‌رود که شايان مصلح، سيد‌محمدرضا حسيني و علي کيخسروي به‌علت ابتلا به ويروس کرونا همراه با اين تيم اصفهاني به قطر نرفتند. محرم نويدکيا سرمربي سپاهان اولين تجربه مربيگري اش را به‌طور رسمي در بازي با النصر سپري مي‌کند و به‌طور حتم اين مربي جوان با ايجاد تغييرات در ترکيب تيمش به دنبال پيروزي در اين بازي مهم و سرنوشت‌ساز است تا گام محکمي را در اولين سرمربيگري خود بردارد.
 ترکيب احتمالي سپاهان: پيام نيازمند، نژاد‌مهدي، محمد طيبي، مهدي ترکمان، مهدي کياني، سروش رفيعي، اميد نورافکن، محمد محبي، دانيال اسماعيلي‌فر، رضا ميرزايي و کي‌روش استنلي

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره