نماد آخرین خبر

پرسپولیس و استقلال در خطر حذف از لیگ برتر

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
پرسپولیس و استقلال در خطر حذف از لیگ برتر

خبرآنلاين/ باشگاه‌هاي بدهکار در قاره آسيا در صورتي که نتوانند شرايط مالي خود را سامان بدهند از حضور در ليگ‌هاي داخلي کشورها نيز محروم خواهند شد.
کنفدراسيون فوتبال آسيا در حال حاضر نسبت به وضعيت مالي باشگاه‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان حساسيت زيادي به خرج مي‌دهد و حتي در گذشته برخي باشگاه‌هاي عربستاني را به دليل شرايط نامناسب مالي از اين رقابت‌ها کنار گذاشت.
اکنون نيز کنفدراسيون فوتبال آسيا در حال برنامه‌ريزي است تا باشگاه‌هاي بدهکار از حضور در ليگ‌هاي داخلي کشورها نيز محروم شوند. اين مساله در صورت ابلاغ به فدراسيون‌هاي فوتبال عضو AFC به احتمال فراوان از دو فصل آينده اجرايي خواهد شد. 
به عبارت ديگر باشگاه هاي بدهکاري مثل استقلال، پرسپوليس اگر نتوانند وضعيت بدهي‌هاي انباشته خود را مشخص کنند ممکن است از دو فصل ديگر حتي مجوز شرکت در ليگ برتر ايران را هم نداشته باشند چه برسد به اينکه بخواهند در ليگ قهرمانان آسيا حضور داشته باشند.
در حال حاضر فيفا و اي اف سي از طريق بستن پنجره‌هاي نقل و انتقالاتي باشگاه‌هاي بدهکار و حتي کسر امتياز در ليگ‌هاي داخلي کشورها مداخله مي‌کند ولي به زودي ممکن است به باشگاه‌هاي بدهکار اصلا مجوزي براي فعاليت در ليگ‌هاي داخلي کشورها داده نشود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره