نماد آخرین خبر

برومند: بازیکنی ناز می‌کند که آش ‌دهان سوزی هم نیست

منبع
فارس
بروزرسانی
برومند: بازیکنی ناز می‌کند که آش ‌دهان سوزی هم نیست

فارس/ دروازه بان اسبق تيم فوتبال استقلال گفت: بازيکني که ادعاي ستاره بودن دارد، چندان آش دهان سوزي نيست ولي بايد بداند اين هوادار در اين وضعيت بي ستاره اي، دل به او بسته است.
پرويز برومند در خصوص اينکه استراماچوني به استقلال بر نمي گردد و اين باشگاه چند هفته را براي انتخاب سرمربي از دست داد، اظهار داشت: اين صحبت را اولين نفر من انجام دادم. همان زمان گفتم اين مربي به ايران بر نمي گردد چون يکسري مسائل را مي دانستم. در اين چند روز مسائلي را در مورد حضور اين مربي در ايران شنيدم که مطمئن شدم بازگشت استراماچوني شدني نيست. اينکه او با شيوه زندگي در کشور ما مشکلاتي داشته و .... همه به جاي خود اما از ابتدا هم مشخص بود که مديران استقلال نمي توانند او را برگردانند.
وي افزود: در روزهاي اخير پيگيري کردم و متوجه شدم خليل زاده خيلي پيگير بازگشت اين مربي است. حتي او با همکارانش رايزني هايي کرده اما به نظر من آنها مي خواهند هوادار خوشحال شود. هوادار در جريان خيلي مسائل که ما هستيم نيست. ما مسائلي را مي شنويم که شايد خيلي اين اطلاعات در دسترس عموم نباشد. دل خوشي از استراماچوني ندارم اما چون هواداران او را دوست دارند، به نظر و سليقه آنها احترام مي گذارم و دوست دارم اين مربي برگردد.
برومند ضمن انتقاد از بازيکني مثل کريمي که استقلال را طي هفته هاي اخير همراهي نکرده است، گفت: واقعا ناراحت مي شوم وقتي چنين صحبت هايي را مي شنوم. چند روز پيش با بهروز رهبري فر صحبت مي کردم. به او گفتم اين نفرات که الان مبالغ ميلياردي مي خواهند، در استقلال شدند فلاني و فلاني. 2 سوال دارم، اولا اين نفرات اگر از استقلال رفتند کدام تيم آنها را مي خواهد؟ ثانيا اگر هم به تيم ديگري رفتند، سال بعد چه تيمي آنها را مي خواهد؟
دروازه بان اسبق تيم ملي خاطرنشان کرد: روي صحبتم با برخي بازيکنان است که ناز مي کنند،اگر شما به استقلال آمديد و اين هوادار شما را به اينجا رساند خدا را خوش نمي آيد با دل مردم بازي کنيد. هر چند شما که مدعي ستاره بودن هستيد چندان آش دهان سوزي نيستيد ولي  اين هوادار در اين برهوت بي ستاره اي دل به شما بسته است!
وي در خصوص اينکه مجيد نامجومطلق مسئوليت سنگيني را قبول کرده است، عنوان کرد: براي مجيد نامجومطلق هم آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم موفق شود. نامجو مطلق در دوره بازي کردنش ستاره بي چون و چرا بود. اميدوارم در مربيگري هم همين اتفاقات براي او رخ دهد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره