نماد آخرین خبر

آرزوی موفقیت استقلالی‌ها برای بازیکنان پرسپولیس

منبع
مهر
بروزرسانی
آرزوی موفقیت استقلالی‌ها برای بازیکنان پرسپولیس

مهر/ پيروزي پرسپوليس مقابل التعاون عربستان با تبريک بازيکنان استقلال همراه بود.
رقابت هاي ليگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسيا در کشور قطر در حالي جريان دارد که سختگيري ها در قطر ادامه دارد و بازيکنان حق حضور در راهروهاي هتل را نيز ندارند.
* اعتراض به ميزباني از تيم هاي ايراني در هتل مشترک خود باعث برگزاري چند جلسه متوالي بين مديران باشگاه ها با مسئولان AFC شد.
* مسئولان کميته برگزاري مسابقات ليگ قهرمانان آسيا قول مساعدت در نحوه پذيرايي از تيم ها و استفاده آنها از امکانات تمريني در اين مجموعه اقامتي را داده اند.
* با اين حال افسران امنيتي کنفدراسيون فوتبال آسيا تحت هيچ شرايطي اجازه خروج به بازيکنان و اعضاي کاروان ا ز هتل را نمي دهند.
* همين موضوع باعث شد تا افشين پيرواني سرپرست سرخپوشان از مسئولان مربوطه درخواست خروج دو نفر از اعضاي کادرفني براي تماشاي بازي الدحيل قطر و الشارجه امارات را بدهند که با موافقت روبرو شد.

* بازيکنان استقلال تهران و پرسپوليس در لابي هتل با يکديگر ديدار کردند. بازيکنان استقلال ضمن تبريک به اعضاي اين تيم بابت برد مقابل التعاون براي پرسپوليسي ها در ديدار برگشت آرزوي موفقيت کردند. گفتگوي اعضاي دو تيم با وجود اينکه کوتاه بود روحيه بالاي اعضاي هر دو تيم را نشان داد.
* سروش رفيعي و محسن مسلمان دو بازيکن سپاهان که سابقه پوشيدن پيراهن پرسپوليس را دارند به پفتپ وبا هم تيمي هاي سابق خود در لابي هتل پرداختند و براي اين تيم آرزوي موفقيت کردند.
* بازيکنان تيم ها همچنان نمي توانند از اتاق هاي خود بي دليل خارج شوند و تنها در هنگام برگزاري تمرين گروهي و حضور در سالن هاي بدنسازي مي توانند به لابي بروند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد