نماد آخرین خبر

مسلمان امیدوار به بازگشت با نویدکیا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مسلمان امیدوار به بازگشت با نویدکیا

ورزش 3/ عليرغم شکست سپاهان برابر النصر، شاهد يک بازي روان از سوي اين تيم به خصوص در نيمه دوم بوديم.
مسلمان که بعد از مدت ها نيمکت نشيني ديشب از ابتدا به ميدان رفته بود، انگيزه هاي فراواني داشت تا نشان دهد هنوز هم مي‌تواند بازيکن تاثيرگذار و مهمي باشد. به خصوص اين که سبک بازي سپاهان با قلعه نويي و نويدکيا تفاوت هاي فراواني پيدا کرده و مسلمان مي‌تواند اميدوار به اين موضوع باشد که دوباره نقشي محوري در تيم پيدا کند.
شب گذشته مسلمان اگر چه نتوانست مانع شکست تيمش شود، ولي عملکرد قابل قبولي داشت و در فاز تهاجمي چندين بار با پاس هاي عمقي و رو به جلوي خود موقعيت هاي خوبي براي هم تيمي هاي خود ساخت. اوج کار او زماني بود که با يک پاس عمقي، محبي را در موقعيت تک به تک قرار داد که مهاجمين سپاهان همانند ساير موقعيت ها از آن بهره‌اي نبردند.
يکي ديگر از نقاط عطف نمايش مسلمان در بازي شب گذشته، تکل به موقع و ديدني او روي پاي مهاجم النصر دقيقا روي خط محوطه جريمه سپاهان بود؛ موقعيت خطرناکي بود که مي‌رفت کار دست سپاهان بدهد، ولي با تکل به موقعيت مسلمان مالکيت توپ در اختيار طلايي پوشان اصفهاني قرار گرفت و آنها برنامه ريزي براي حمله را آغاز کردند.
با اين که مسلمان فاصله زيادي تا همان مهندس معروف شدن دارد اما تلاش او از تکل زدن و دويدن هاي بي امانش تا پاس هاي عمقيش بيانگر اين مسئله است که  حالا با سرمبيگري نويدکيا ميتواند به روز هاي روشن خود اميدوار باشد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره