نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

الکس نوری و استقلال با قرارداد 450 هزار دلاری؟!

منبع
طرفداري
بروزرسانی
الکس نوری و استقلال با قرارداد 450 هزار دلاری؟!

طرفداري/ به نظر سرمربي ايراني - آلماني سابق هرتابرلين، وردربرمن و اينگول اشتات آلمان تنها يک قدم تا امضاي قرارداد با استقلال فاصله دارد
الکس نوري در صورت برآورده شدن يکي از شرايطش توسط باشگاه استقلال، با اين باشگاه قرارداد امضا خواهد کرد.
در روزهايي که مديران استقلال خبر از مذاکره با آندره آ استراماچوني داده بودند، مذاکرات موازي با الکس نوري را جلو بردند و حالا با اين مربي ايراني - آلماني به توافق اوليه دست يافته اند.
در اين بين استقلالي ها به نوري پيشنهاد قرارداد 450 هزار دلاري داده اند که اين مربي جوان با اين مبلغ به صورت کامل موافقت کرده اما اختلاف طرفين تنها برسر يک بند است. مديران استقلال با توجه به محدوديت هايي که تحريم ها براي ايران ايجاد کرده قصد دارند پول اين مربي ايراني - آلماني را به صورت ريالي پرداخت کنند اما الکس نوري روي پرداخت دستمزدش به دلار تاکيد دارد.
اين تنها موضوعي است که اگر بين طرفين حل شود، الکس نوري ظرف روزهاي آينده به ايران مي آيد تا قرارداد خود را با استقلال را امضا کند. هفته گذشته سازمان ليگ نيز در پاسخ به استعلام شفاهي استقلالي ها پيرامون جذب الکس نوري اعلام کرده بود اگر اين مربي بپذيرد قرارداد ريالي ببندد، مشمول قانون منع به کارگيري مربي خارجي نمي شود.
آنچه استقلالي ها را به عقد قرار داد با نوري اميدوار مي کند اين مساله است که الکس نوري از حدود 10 روز پيش ليست بازيکنان استقلال را از باشگاه گرفته و در حال آناليز توانايي هاي آن ها است تا با شناخت کامل با اين باشگاه قرارداد امضا کند.

با اين شرايط اگر فقط طرفين بر سر دلاري يا ريالي بودن اين قرارداد توافق کنند، از حالا بايد الکس نوري را سرمربي جديد استقلال بدانيم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره