نماد آخرین خبر

کلوپ برنامه‌اش را برای دوران پس از لیورپول فاش کرد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
کلوپ برنامه‌اش را برای دوران پس از لیورپول فاش کرد

تسنيم/ سرمربي آلماني تيم فوتبال ليورپول برنامه‌اش را براي بعد از دوران حضورش در اين تيم فاش کرد.
يورگن کلوپ که قرارداد کنوني‌اش با ليورپول تا سال 2024 اعتبار دارد، برنامه‌اش را پس از پايان دوران حضورش در اين تيم انگليسي فاش کرد.  اين مربي آلماني از زماني که در سال 2015 هدايت سرخپوشان مرسي‌سايد را برعهده گرفته، اين تيم را به يک قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا، يک قهرماني در سوپرجام اروپا، يک قهرماني در جام جهاني باشگاه‌ها و از همه مهمتر به يک قهرماني در ليگ برتر انگليس که اولين قهرماني اين تيم در سطح اول فوتبال باشگاهي انگليس در 30 سال گذشته است، رساند.
کلوپ 53 ساله در تازه‌ترين اظهارنظرش درباره اينکه برنامه‌اش بعد از پايان قرارداد کنوني‌اش با ليورپول چيست، گفت: خيلي‌ها اين سوال را مي‌پرسند. هرگز نشنيده‌ام که کسي از پپ گوارديولا چنين سئوالي بپرسد، اين در حالي است که قرارداد فعلي او سال آينده به اتمام مي‌رسد. چهار سال ديگر از قراردادم با ليورپول باقي مانده که در فوتبال اين زمان همانند زماني بي‌نهايت است. در اين مدت هر اتفاقي ممکن است، رخ دهد. در اين چهار سال به اين فکر خواهم کرد که آيا بايد قراردادم را تمديد کنم يا خير.
سرمربي آلماني سرخپوشان مرسي‌سايد تصريح کرد: اگر قراردادم را با ليورپول تمديد نکردم، به تعطيلات خواهم رفت. زماني که ليورپول را ترک کردم، نمي‌خواهم روز بعدش سرمربي تيم ديگري شوم. به طور حتم اين اتفاق نخواهد افتاد و به خودم يک سال استراحت خواهم داد.
وي در بخش ديگري از صحبت‌هايش خاطرنشان کرد: بوروسيا دورتموند قطعاً بهترين جو را در آلمان دارد اما ليورپول همچنان در سطحي ديگر است. جو موجود در اين تيم ديوانه‌کننده است.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره